آغاز درگیری با معترضین در کاخ سفید

© AFP 2023 / Eduardo Munoz Alvarezآغاز درگیری با معترضین در کاخ سفید
آغاز درگیری با معترضین در کاخ سفید  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پلیس در خارج از کاخ سفید با معترضان جنبش حمایت از جورج فلوید درگیر شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سان، این درگیری ها اندکی قبل از بسته شدن سایت های انتخابات اغاز شد و راهپیمایی Black Lives Matter در واشنگتن اغاز شد، که درست در مقابل کاخ سفید درگیری به وجود امد، در نتیجه یک نفر بازداشت شد.

ترامپ: وضعیت خوبی در تمام کشور داریم - اسپوتنیک ایران
ترامپ: وضعیت خیلی خوبی در تمام کشور داریم

ویدئویی که توسط کاربر توییتر، برندان گوتنشوگر منتشر شده است افرادی را نشان می دهد که با نقاب نئون رنگ شروع به ضرب شتم مرد جوانی می کنند که در حال بحث با آنها بود.

در تاریخ 3 نوامبر، انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده برگزار شد. رئیس جمهور ترامپ و معاون رئیس جمهور، همه 435 عضو مجلس نمایندگان، حدود یک سوم مجلس سنا (35 سناتور)، فرمانداران 11 ایالت و دو سرزمین و مجلس قانونگذاری محلی برخی از ایالت ها انتخاب شدند. ایستگاه های تلویزیونی عمده و آسوشیتدپرس بر اساس مدل های آماری آنها، برندگان در ایالت های جداگانه را قبل از اتمام شمارش آرا پیش بینی می کنند. این پیش بینی ها رسمی نیستند، اما از اقتدار قابل توجهی برخوردار هستند.

 رئیس دولت فعلی امریکا دونالد ترامپ جمهوری خواه و جو بایدن دموکرات، که به عنوان معاون رئیس جمهور در زمان باراک اوباما خدمت می کرد، برای تصدی پست عالی مبارزه می کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала