لاوروف: حدود 2000 ستیزه جو از خاورمیانه در درگیری قره باغ حضور دارند

© Sputnik / Alexey Nikolskij /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: حدود 2000 ستیزه جو از خاورمیانه در درگیری قره باغ حضور دارند
لاوروف: حدود 2000 ستیزه جو از خاورمیانه در درگیری قره باغ حضور دارند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
لاوروف: روسیه نگران بین المللی شدن درگیری ها و جذب شبه نظامیان از خاورمیانه است.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت كه تعداد مزدوران از خاورمیانه که در منطقه درگیری قره باغ حضور دارند نزدیک به دو هزار نفر است.

لاوروف گفت: "ما بارها و بارها از بازیگران خارجی خواسته ایم تا از توانایی های خود برای جلوگیری از انتقال مزدوران استفاده كنند، كه بر اساس داده های موجود، تعداد آنها در منطقه درگیری نزدیك به دو هزار نفر است."

علی اف: پاشینیان در نامه ای به پوتین، شکست ارمنستان در قره باغ را پذیرفت - اسپوتنیک ایران
علی اف: پاشینیان در نامه ای به پوتین، شکست ارمنستان در قره باغ را پذیرفت

وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد: موضوع تروریست های مزدور توسط ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه طی مکالمه تلفنی با همتای ترک خود رجب طیب اردوغان در تاریخ 27 اکتبر و همچنین در تماس های منظم با الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان و نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان مطرح شد.

درگیری نظامی بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه قره‌باغ کوهستانی چندین هفته است که ادامه دارد و دو طرف طی این مدت، یکدیگر را به آغاز درگیری متهم کرده‌اند و بر اثر این درگیری ده‌ها نفر از دو طرف کشته یا زخمی شده‌اند. دو طرف مدعی حملات طرف مقابل به غیرنظامیان هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала