پاسخ جالب زاخارووا به سخنان ژنرال آلمانی ناتو علیه روسیه

© Sputnik / Foreign Ministry of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر پاسخ جالب زاخارووا به سخنان ژنرال آلمانی ناتو علیه روسیه
پاسخ جالب زاخارووا به سخنان ژنرال آلمانی ناتو علیه روسیه  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خانم ماریا زاخارووا ، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه به سخنان یک ژنرال آلمانی ناتو جلب کرد که در مصاحبه خود روسیه را کشور مخالف ناتو خواند.

به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در فیس بوک نوشت " 21 اکتبر ، روزنامه Dagens Nycheter مصاحبه ای با ژنرال فولمر، رئیس فرماندهی عملیاتی" شمال " نیروهای مسلح متحده ناتو در اروپا را منتشر کرد. از نظر وی ، روسیه بطور خستگی ناپذیر در تلاش است در " مشارکت نزدیک " بین سوئدی ها و اعضای ناتو شکاف به وجود آورد".

آماده شدن مخفیانه آلمان و ناتو برای جنگ هسته ای  - اسپوتنیک ایران
آماده شدن مخفیانه آلمان و ناتو برای جنگ هسته ای

این ژنرال آلمانی در پاسخ به سوال یک خبرنگار  که گفته بود آیا این بدان معناست که ناتو روسیه را دشمن می داند ، پاسخ داده بود : "با توجه به تاریخ مشترک ما ، دشمن کلمه ای بسیار قوی است. روسیه مخالف است."

سخنگوی  وزارت امور خارجه روسیه خاطر نشان کرد : "با در نظر گرفتن تاریخ مشترک ما که چنین ژنرال های آلمانی باید آن را بهتر بدانند: کشور ما دشمن فاشیسم و ​​نازیسم بود." سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت : "آلپ و دانوب به یاد دارند که چه کشوری آزادی را برای مردم اروپا به ارمغان آورد" اما اعضای ناتو شروع به هذیان گفتن و ایراد سخنان بی معنا کرده اند".

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала