داوطلبان انگلیسی به عمد به ویروس کرونا آلوده می شوند

© Sputnik / Vladimir Smirnov /  مراجعه به بانک تصاویر داوطلبان انگلیسی به عمد به ویروس کرونا آلوده می شوند
داوطلبان انگلیسی به عمد به ویروس کرونا آلوده می شوند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت انگلیسی قصد دارند آزمایش هایی را انجام دهند که در آن گروهی از داوطلبان عمدا به ویروس کرونا مبتلا می شوند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بلومبرگ، در انگلستان، یک شرکت قصد دارند آزمایش هایی را انجام دهند که در آن گروهی از داوطلبان عمدا به ویروس کرونا مبتلا می شوند.

خوارکی هایی که از شما در برابر ویروس کرونا محافظت می کنند  - اسپوتنیک ایران
خوارکی هایی که از شما در برابر ویروس کرونا محافظت می کنند

گزارش شده است که دولت انگلیس قراردادی را با شرکت دارویی Open Orphan Plc برای اجرای این برنامه امضا کرده است که به تسریع در تولید واکسن علیه کووید 19 کمک می کند.

به عنوان بخشی از آزمایشات ، گروهی از داوطلبان به عمد به ویروس کرونا آلوده می شوند. خاطرنشان می شود که وضعیت افراد با دقت کنترل خواهد شد و افرادی که در خطر هستند من جمله افراد سالمند یا بیمار دیابتی حق حضور در این ازمایش را ندارند.

طبق گفته خود Open Orphan Plc ، این مطالعه غیرمعمول به نظر می رسد، زیرا چنین آزمایشاتی فقط بر روی داوطلبان با درمان های شناخته شده با اثربخشی اثبات شده انجام می شود. این شرکت اذعان می کند که برنامه فعلی باید توسط مقامات و کمیته ویژه ارزیابی شود.

شرکت های تولید واکسن Pfizer Inc. و AstraZeneca که از شرکت های معتبر در انگلیس هستند قصد ندارند در چنین آزمایشاتی شرکت کنند. گفتنی است، انگلستان از نظر تعداد مبتلایان و همچنین تعداد فوت شدگان در اثر کرونا در مقام نخست جهان قرار دارد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала