خبر خوش روحانی برای مردم ایران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / خبر خوش روحانی برای مردم ایران
 خبر خوش روحانی برای مردم ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حسن روحانی، رئیس جمهور ایران وعده داد هفته آینده ایرانیان خبر خوشی را دریافت کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه های ایران ، حسن روحانی گفت: هفته آینده برای ملت عزیز خبر خوشی داریم و آن را  تبریک می‌گوییم که ده سال تحریم ظالمانه تسلیحاتی، یکشنبه هفته آینده رفع خواهد شد. شما می‌دانید چهار سال بر سر این موضوع با آمریکا جنگیدیم و چهار سال بود این در و آن در می‌زدیم تا روز ۲۷ مهر اتفاق نیفتد و اتفاق می‌افتد. این به خاطر ایستادگی مردم و تلاش همه مسئولان و دیپلمات‌های ماست.

بخش های دیگری از سخنان رئیس جمهور ایران در نشست هیئت دولت این کشور چنین است: آن‌هایی که می‌گوید برجام چه کرده، این یکی از کارهای برجام است، تحریم تسلیحاتی را برداشت. از یکشنبه می‌توانیم اسلحه را از هر که خواستیم بخریم و به هر کسی خواستیم بفروشیم؛ این یکی از اقدامات مهم دولت تدبیر و امید است. البته گاهی صبر و حوصله لازم دارد تا به همه نکات مورد توجه خود برسیم. البته این وسط یک شرّی در دنیا پیدا شد به نام حاکمان جدید کاخ سفید که این شرّ را بر سر همه آورد. افغانستان که کاخ سفیدنشینان هر روز می‌گفتند امنیت آن را تضمین می‌کنیم ببیند در این کشور چه خبر است.

لاوروف: مسکو و تهران تلاشهای آمریکا برای اعمال تحریم های تسلیحاتی علیه ایران را رد می کنند - اسپوتنیک ایران
لاوروف: مسکو و تهران تلاشهای آمریکا برای اعمال تحریم های تسلیحاتی علیه ایران را رد می کنند

روحانی در سخنان خود خاطرنشان کرد: می‌دانیم مردم در فشار اقتصادی هستند، می‌خواهم به مردم عزیز اطمینان بدهم که دولت همه توان خودش را برای تأمین ارز مورد نیاز برای کالاهای مورد نیاز جامعه به‌کار برده و خواهد برد. دولت لحظه‌ای از درد و مشکل مردم و مصائب مردم غافل نیست. هرچه در توان داشتیم عمل کردیم.

وی افزود: البته بنده می دانم که موفقیت ما در تولید، صادرات غیرنفتی و مبارزه با کرونا مرهون آن است که همگی دست به دست هم دهیم و همدیگر را یاری کنیم و اگر در بحث کرونا مقرراتی می گذاریم که محدودیت ها را اضافه می کند، مردم بدانند که فقط به خاطر سلامت خودشان است.

رئیس جمهور ایران تاکید کرد ما می خواهیم مردم در صحت و سلامت باشند و این محدودیت ها جزو لوازمی است که ما برای سلامت لازم می دانیم که امیدواریم با کمک به یکدیگر ابرقدرت دشمن خودمان و صهیونیسم را شکست دهیم و در تولید، فعالیت اقتصادی و مبارزه با کرونا هم خداوند به ما توفیق دهد.

روحانی گفت: از مردم خواهش می‌خواهیم در ایام پایانی ماه صفر همچنان همه دستورات بهداشتی را مراعات کنند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала