در انگلیس در طی یک روز 17 هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر در انگلیس در طی یک روز 17 هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند
در انگلیس در طی یک روز 17 هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در انگلستان در تاریخ 12 اکتبر در طی یک روز 17 هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند.

به گزارش اسپوتنیک، در انگلستان تعداد موارد شناسایی شده ابتلا به ویروس کرونا در طی یک روز 17 هزار نفر افزایش یافت و به 634 هزار و 920 نفر رسید.

سه نشانه احتمالی جدید ویروس کرونا در انگلیس یافت شد - اسپوتنیک ایران
سه نشانه احتمالی جدید ویروس کرونا در انگلیس یافت شد

داده های منتشر شده در وب سایت دولت انگلیس نشان می دهد که در تاریخ 12 اکتبر در طی یک روز 17 هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند.

تعداد کشته شدگان ویروس کرونا در انگلیس به 43 هزار و 18 نفر رسیده است. پیش از این، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس گفته بود که دولت اقدامات مقابله با ویروس کرونا را در این کشور تشدید خواهد کرد.

در 31 دسامبر سال 2019، مقامات چینی از شیوع ذات الریه پنومونی ناشناخته در شهر ووهان در بخش مرکزی این کشور (استان هوبی) به سازمان بهداشت جهانی اطلاع دادند. کارشناسان عامل ایجاد کننده بیماری را شناسایی کرده اند، این یک ویروس جدید است.

این ویروس می‌تواند از طریق قطرات تنفسی از انسان به انسان هم منتقل شود. حدس زده می‌شود که ممکن است این بیماری از طریق تماس با این آبزیان یا خوردن آنها منتقل شود، ولی هنوز نتیجه نهایی در این زمینه حاصل نشده است. سازمان بهداشت جهانی شیوع این بیماری را فوریتی با اهمیت بین المللی تشخیص داد و نام رسمی آن را بیماری COVID-19 گذاشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала