بایدن علت شکست خود در انتخابات را پیشبینی کرد

© REUTERS / JIM BOURGبایدن علت شکست خود در انتخابات را پیشبینی کرد
بایدن علت شکست خود در انتخابات را پیشبینی کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جو بایدن اعتراف کرد که ممکن در اثر تقلب در انتخابات ریاست جمهوری شکست بخورد.

به گزارش اسپوتنیک، جوزف بایدن نامزد مقام ریاست جمهوری امریکا حین سخنرانی در جمع هوادارانش اظهار داشت که فقط دخالت و تقلب در رای گیری ریاست جمهوری می تواند در ماه نوامبر عامل شکست دموکرات ها در انتخابات امریکا گردد.

ترامپ : بایدن در صورت مناظره مجازی پیشاپیش از پاسخ سوالات با خبر خواهد شد - اسپوتنیک ایران
ترامپ : بایدن در صورت مناظره مجازی پیشاپیش از پاسخ سوالات با خبر خواهد شد

به گفته وی، شهروندان امریکا باید در انتخابات ریاست جمهوری فعالانه حضور یابند، زیرا حضور مردم تنها راه برای پیروزی دموکرات ها می باشد. در غیر این صورت، دموکرات ها در اثر تقلب جمهوریت خواهان در حوزه های انتخاباتی، ممکن است شکست بخورند.

وی افزود که هر نوع نتایج انتخابات ریاست جمهوری امریکا را می پذیرد.

یش از این ، ترامپ گفته بود که در صورت شکست ممکن است نتایج انتخابات ریاست جمهوری را نپذیرد. جو بایدن ، رقیب دموکرات ترامپ اعلام کرده بود که در اینصورت ارتش "ترامپ" را از کاخ سفید "بیرون خواهد کرد". بایدن همچنین اعلام کرده است بحث درباره اینكه ترامپ ممكن است نتایج انتخابات را به رسمیت بشناسد یا خیر ، برای انحراف افکار صورت می گیرد و ترامپ می خواهد توجه را از مشكلات ویروس كرونا و بیكاری در كشور منحرف كند.

شایان ذکر است، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور امریکا و جو بایدن رقیب او در انتخابات از حزب دمکرات اولین مناظره تلویزیونی خود را در تاریخ 29 سپتامبر در شهر کلیولند اوهایو انجام دادند. دومین مناظره تلویزیونی نامزدهای ریاست‌جمهوری در میامی و فلوریدا برگزار می‌شود، سومین مناظره هم در نشویل ایالت تنسی امریکا برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала