انتشار اسناد محرمانه از تحقیقات روسیه و ایمیل‌های کلینتون توسط ترامپ

© REUTERS / KEVIN LAMARQUEانتشار اسناد محرمانه از تحقیقات روسیه و ایمیل‌های کلینتون توسط ترامپ
انتشار اسناد محرمانه از تحقیقات روسیه و ایمیل‌های کلینتون توسط ترامپ  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور آمریکا مجوز انتشار تمام اسناد مربوط به تحقیق در مورد دخالت احتمالی روسیه در انتخابات امریکا و همچنین ایمیل‌های هیلاری کلینتون را صادر نمود.

به گزارش ، به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور امریکا شامگاه سه‌شنبه در پیامی توییتری نوشت: من مجوز کامل داده‌ام تا تمام اسنادی که هرگونه ارتباطی با بزرگترین جرم سیاسی تاریخ امریکا دارند – فریب روسیه- منتشر شود. همچنین اسناد مربوط به رسوایی ایمیلی هیلاری کلینتون بدون سانسور منتشر شود !

دونالد ترامپ: روسیه  و چین به ما حسادت می کنند - اسپوتنیک ایران
ترامپ: روسیه و چین به ما حسادت می کنند

پیش از این گزارش شد که دونالد ترامپ گفته است به زودی باز می‌گردد و مبارزات انتخاباتی خود را همانگونه که آغاز کرده بود به پایان خواهد رساند.

گفتنی است، پیشتر چاد ولف ، نامزد ترامپ برای سمت وزیر امنیت داخلی ایالات متحده  ادعا كرده بود  كه تهدید برای روند انتخابات آمریكا در این مرحله از روسیه ، چین و ایران ناشی می شود .

موضوع دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ایالات متحده بارها از جمله پس از انتخابات سال 2016 مطرح شده اما مسکو بارها چنین اتهاماتی را ع رد کرده است. طوری که دیمیتری پسکوف ، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در ماه فوریه اظهار داشت ، کرملین ابراز تاسف می کند که با نزدیک شدن به انتخابات بعدی در  ایالات متحده ، تلقینات بیشتری از این نوع ظاهر می شود. به گفته پسکوف، چنین اظهاراتی "هیچ ارتباطی با حقیقت ندارد". انتخابات عمومی آمریکا قرار است در تاریخ 3 نوامبر برگزار شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала