وزیر نفت ایران نتوانست نمایندگان مجلس را قانع کند

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / وزیر نفت ایران نتوانست نمایندگان مجلس را قانع کند
وزیر نفت ایران نتوانست نمایندگان مجلس را قانع کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران پس از استماع توضیحات زنگنه وزیر نفت درباره دلایل عدم بهره‌برداری از فاز ۱۴ پارس جنوبی از پاسخ های وی قانع نشدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم، در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 9 مهرماه) مجلس شورای اسلامی سؤال ابراهیم رضایی از بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده سؤال‌کننده پس از استماع توضیحات وزیر مربوطه، از پاسخ‌های وی قانع نشد، پس از آن این سؤال در صحن علنی به‌رأی گذاشته شد که در نهایت نمایندگان مجلس نیز با 87 رأی موافق، 129 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 241 نماینده حاضر در صحن، از پاسخ‌های زنگنه وزیر نفت قانع نشدند.

بیژن زنگنه - اسپوتنیک ایران
نماینده مجلس به سکوت زنگنه پاسخی محکم داد

در این نشست مالک شریعتی نیاسر سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در تشریح گزارش این کمیسیون در رابطه با سؤال ابراهیم رضایی نماینده دشتستان و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر نفت مبنی بر اینکه علت عدم بهره‌برداری از فاز 14 پارس جنوبی چیست، گفت: سؤال فوق در تاریخ 14 مرداد سال جاری در کمیسیون با حضور 21 نفر از نمایندگان عضو کمیسیون، نماینده سؤال‌کنندگان و وزیر نفت مطرح شد و پس از استماع اظهارات طرفین و نظر به عدم اقناع نماینده سؤال‌کننده از پاسخ‌های آقای زنگنه، کمیسیون قلمروی سؤال را ملی تشخیص داد و مستند به بند 3 ماده 207 آئین‌نامه داخلی مجلس، گزارش سؤال جهت اعلام وصول در اولین جلسه ارسال شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала