امتناع ترامپ از تضمین انتقال صلح آمیز قدرت در آمریکا

© REUTERS / KEVIN LAMARQUEامتناع ترامپ از تضمین انتقال صلح آمیز قدرت در آمریکا
امتناع ترامپ از  تضمین انتقال صلح آمیز قدرت در آمریکا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا به این سوال پاسخ نداد که آیا می تواند انتقال مسالمت آمیز قدرت در این کشور را پس از انتخابات ریاست جمهوری تضمین کند؟

به گزارش اسپوتنیک، ترامپ در پاسخ به این سوال گفت: "بیایید ببینیم چه اتفاقی می افتد. من قبلاً گفتم که رای گیری از طریق پست یک فاجعه است."

ارباب کاخ سفید در عین حال از پیروزی خود ابراز اطمینان کرد. وی افزود: "هیچگونه انتقال قدرت وجود نخواهد داشت و (حکومت فعلی)  ادامه خواهد یافت."

پیش از این ، ترامپ گفته بود که در صورت شکست ممکن است نتایج انتخابات ریاست جمهوری را نپذیرد. جو بایدن ، رقیب دموکرات ترامپ اعلام کرده بود که در اینصورت ارتش "ترامپ" را از کاخ سفید "بیرون خواهد کرد".

نظر سنجی انتخابات آمریکا: بایدن در مقایسه با ترامپ پیشتاز است - اسپوتنیک ایران
نظر سنجی انتخابات آمریکا: بایدن در مقایسه با ترامپ پیشتاز است

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ 3 نوامبر برگزار می شود ، رئیس جمهور فعلی دونالد ترامپ برای دوره دوم حکومت نامزد شده و با جو بایدن نامزد 77 ساله حزب دموکرات مبارزه خواهد کرد.

طبق اطلاعات وبسایت  RealClearPolitics.com ، که همه نظرسنجی ها را جمع بندی کرده و نمایش میانگین شاخص ها را نشان می دهد ، فاصله بایدن از ترامپ از لحاظ میزان محبوبیت در بازه زمانی 3 تا 16 سپتامبر ، 5.8٪ بوده است .

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала