«پیام سری» پوتین در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد

© Sputnik / Brian Smith /  مراجعه به بانک تصاویر «پیام سری» پوتین در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد
«پیام سری» پوتین در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد
 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مجله آمریکایی ناشنال اینترست، پیام سری در سخنرانی رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین در ۷۵ مین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد تشخیص داد.

به گزارش اسپوتنیک، این نشریه مقاله ای را تحت عنوان «سخنرانی ولادیمیر پوتین در سازمان ملل متحد: آیا روسیه جنبش غیر متعهد جدید را رهبری خواهد کرد؟»

به عقیده نویسنده مقاله، سخنان رئیس جمهور روسیه برای از سرگیری اقتصاد جهانی پس از بحران ویروس کرونا در واقع نشان تقویت موضع رهبری مسکو است. ضمن اینکه پوتین در خصوص لزوم ساخت «کریدور های سبز» آزاد از تحریم صحبت کرد که « کمک خوبی» برای رشد جهانی اقتصاد و کاهش بیکاری خواهد بود.

این خبرنگار معتقد است: « اقدامات پیشنهادی ضد بحرانی رئیس جمهور روسیه را عملا به رهبر بلوک جدید دولت های غیر متعهد تبدیل می کند که نمی خواهند بالاجبار بین واشنگتن و پکن انتخاب کنند.»

در این مقاله آمده است: « اما پیشنهاد جالب دیگر پوتین اینبار برای اروپایی ها و کشورهای پیشرو در نیمه جنوبی جهان چشمگیر تر است.»

نویسنده معتقد است که پس از سخنان پوتین ، در این کشورها انگیزه حفظ قدرت اقتصادی روسیه و عدم تسلیم در برابر فشارهای تحریمی آمریکا ایجاد می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала