سوئد نظر خود را تغییر داد و آماده قرنطینه می شود

© Sputnik / Jordy Boixareu /  مراجعه به بانک تصاویر سوئد نظر خود را تغییر داد و آماده قرنطینه می شود
سوئد نظر خود را تغییر داد و آماده قرنطینه می شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مقامات سوئدی پس از انتقادهاي فراوان به عدم سختگيري،آماده می شوند تا در آینده نزدیک قرنطینه را اعلام کنند.

به گزارش اسپوتنیک، بلومبرگ می نویسد، مقامات سوئدی پس از انتقادهاي فراوان به عدم سختگيري، نظر خود را تغییر داده و آماده می شوند تا در صورت افزایش تعداد افراد مبتلا در آینده نزدیک قرنطینه را اعلام کنند.

کرونا؛ سوئد چه راهی انتخاب کرده است؟   - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
کرونا؛ سوئد چه راهی انتخاب کرده است؟

طبق گفته متخصص ارشد اپیدمیولوژی کشور سوئد، آندرس تگنل ، در هفته های اخیر افزایش تعداد موارد در تمام گروه های سنی ثبت شده است. بیشتر بیماران در استکهلم پایتخت هستند.

تگنل تأكید كرد، در حال حاضر، اقدامات شدیدتر و معرفی قرنطینه تمام کامل توسط دولت در حال بحث است ، هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است. وی همچنین مشخص نکرد که چه محدودیتی می تواند ایجاد خواهد شد.

بورن اریکسون ، رئیس دپارتمان بهداشت استکهلم ، به این موضع پایبند است و از شهروندان می خواهد توصیه های پزشکان را دنبال کنند و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

سوئد تنها عضو اتحادیه اروپا بود که از اعمال اقدامات سختگیرانه قرنطینه در رابطه با بیماری همه گیر ویروس کرونا امتناع ورزید. مقامات این کشور استدلال کردند که با این کار از شوک جدی به اقتصاد ملی جلوگیری می کند. با این حال ، منتقدان این رویکرد می گویند که در پایان نتیجه - هم اپیدمیولوژیک و هم اقتصادی - نتیجه ای بهتر از سایر کشورهای دارای شرایط مشابه نداشت.

در حال حاضر 89.4 هزار مورد آلودگی به کرونا در سوئد ثبت شده است. 5.8 هزار نفر جان باختند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала