پوتین: درخواست روسیه از آمریکا مهار توسعه سیستم های موشکی است

© Sputnik / Alekseiy Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: درخواست روسیه از آمریکا مهار توسعه سیستم های موشکی است
 پوتین: درخواست روسیه از آمریکا مهار توسعه سیستم های موشکی است  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور روسیه در نشست مجازی سالانه سازمان ملل اعلام نمود که درخواست روسیه از آمریکا مهار توسعه سیستم های موشکی است

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین در سخنرانی سالانه خود در مجمع سازمان ملل که به صورت مجازی برگزار می شود اعلام نمود که: روسیه خواستار حل و فصل سیاسی-دیپلماتیک و مسالمت آمیز مسائل و بحران های منطقه ای است.

پوتین: شورای امنیت باید منافع همه کشورها را در نظر بگیرد  - اسپوتنیک ایران
پوتین: شورای امنیت باید منافع همه کشورها را در نظر بگیرد

ولادیمیر پوتین در سخنرانی نشست مجمع عمومی سازمان ملل اعلام نمود که ضروری است که هرچه زودتر موضوع تمدید پیمان بین روسیه و ایالات متحده در مورد سلاح های استراتژیک حل شود.
رئیس جمهور روسیه گفت: "مسئله که باید هرچه زودتر حل شود، البته تمدید پیمان تسلیحات استراتژیک موشکی میان روسیه و ایالات متحده است که در فوریه 2021 به زودی منقضی می شود. ما در حال انجام چنین مذاکراتی با شرکای امریکایی هستیم."

پوتین اعلام نمود که روسیه طرفدار توافق نامه ای برای ممنوعیت نظامی سازی در کهکشان و فضا است.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مجمع عمومی سازمان ملل گفت ، روسیه طرفدار انعقاد توافقنامه قانونی الزام آور همه قدرتهای جهان برای ممنوعیت نظامی سازی در فضا است.

پوتین گفت: "روسیه ابتکار عمل را برای انعقاد یک توافقنامه قانونی الزام آور با مشارکت همه قدرت های فضایی پیشرو در پیش می گیرد که ممنوعیت قرار دادن سلاح در فضا ، استفاده از زور یا تهدید با استفاده از اجرام فضایی را پیش بینی می کند."

پوتین در ادامه افزود: درخواست روسیه از آمریکا مهار توسعه سیستم های موشکی است

رئیس جمهور روسیه در نشست شورای امنیت که به صورت مجازی برگزار می شود گفت که شورای امنیت سازمان ملل باید منافع همه کشورها را کاملاً در نظر بگیرد.

از سوی دیگر پوتین با اشاره به بحران پیرامون با کووید 19 در جهان گفت: واکسن کرونا در آینده نزدیک باید در دسترس همه جهان قرار گیرد

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала