پوتین: شورای امنیت باید منافع همه کشورها را در نظر بگیرد

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: شورای امنیت باید منافع همه کشورها را در نظر بگیرد
پوتین: شورای امنیت باید منافع همه کشورها را در نظر بگیرد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نشست شورای امنیت که به صورت مجازی برگزار می شود گفت که شورای امنیت سازمان ملل باید منافع همه کشورها را کاملاً در نظر بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر رئیس جمهور روسیه در نشست  شورای امنیت که به صورت مجازی برگذار می شود گفت که شورای امنیت سازمان ملل باید منافع همه کشورها را کاملاً در نظر بگیرد.

حیرت ترامپ از انتقاد از وی به دلیل داشتن روابط خوب با پوتین  - اسپوتنیک ایران
حیرت ترامپ از انتقاد از وی به دلیل داشتن "روابط خوب" با پوتین

پوتین در سخنرانی خود گفت: "البته تغییرات مداوم بر بدنه اصلی سازمان ملل متحد و شورای امنیت ، در بحث پیرامون رویکردهای اصلاح این سازمان تأثیر می گذارد. منطق ما این است که شورای امنیت باید منافع همه کشورها، همه مواضع آنها را بر اساس اصل توافق در نظر بگیرد."

پوتین از سوی دیگر اعلام نمود که ظرفیت های سازمان بهداشت جهانی باید به خوبی تقویت شود، روسیه در این روند مشتاقانه مشارکت خواهد داشت.
پیش از این، رئیس سازمان ملل گوترش خاطرنشان کرد که تنها ۱۰۰ روز به پایان سال ۲۰۲۰ باقی مانده است که در این رابطه هدف دیگری نیز وجود دارد.وی گفت: امروز، من از جامعه جهانی می خواهم كه تلاشهای مجدد خود را برای تحقق بخشیدن به این دعوت [برای دستیابی به آتش بس جهانی] تا پایان سال جاری انجام دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала