اظهارات لاوروف در مورد روابط روسیه با رئیس جمهور آینده آمریکا

© EastNews / APاظهارات لاوروف در مورد روابط روسیه با رئیس جمهور آینده آمریکا
اظهارات لاوروف در مورد روابط روسیه با رئیس جمهور آینده آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرگئی لاوروف ، وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد مسکو با هر دولتی که در ایالات متحده آمریکا انتخاب شود بر اساس برابرحقوقی ، نفع متقابل و جستجوی توازن منافع همکاری خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، قرار است انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 3 نوامبر برگزار شود. رهبر فعلی آمریکا برای دوره دوم ریاست جمهوری نامزد شده و رقیب اصلی وی جو بایدن نامزد دموکرات ها است.

لاوروف گفت:"ما طبعا با هر دولتی که در هر کشوری انتخاب شود همکاری خواهیم کرد واین امر در مورد ایالات متحده نیز صدق می کند. اما ما با ایالات متحده منحصراً بر اساس برابری ، منافع متقابل و جستجوی توازن منافع در مورد تمام موضوعات مورد علاقه آنها صحبت خواهیم کرد. صحبت با ما با دادن اولتیماتوم ها بی معنی و  بی فایده است. اگر کسی هنوز این موضوع را درک نکرده باشد".

دیپلمات های روس از آمریکا توضیح خواستند - اسپوتنیک ایران
دیپلمات های روس از آمریکا توضیح خواستند

پیشتر سرگئی لاوروف در باره استفاده غرب و قبل از همه آمریکا از شبکه‌های اجتماعی برای ترویج دستور روز دلخواه خود در کشورهای دیگر صحبت کرده و گفته  که به این دلیل، مجبور می‌شویم برخورد جدیدی نسبت به تأمین امنیت کشور خود نشان بدهیم.

لاوروف خاطرنشان کرده بود از طریق شبکه‌های اجتماعی امور داخلی کشور ما تحت تأثیر زیادی قرار می‌گیرد و این واقعیت فضای مابعد شوروی جهان در حال رشد است. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала