اظهارنظر سفیر ایران در خصوص عادی سازی روابط برخی از کشورهای عربی با اسرائیل

© Sputnikاظهارنظر سفیر ایران در خصوص عادی سازی روابط برخی از کشورهای عربی با اسرائیل
اظهارنظر سفیر ایران در خصوص عادی سازی روابط برخی از کشورهای عربی با اسرائیل - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاظم جلالی سفیر ایران در فدراسیون روسیه در توئیتی به زبان روسی نسبت به عادی شدن روابط برخی از کشورهای عربی از جمله امارات و بحرین با اسرائیل واکنش نشان داد.

 به گزارش اسپوتنیک، کاظم جلالی نوشت:"تلاش رژیم آمریکا و رژیم صهیونیستی در برگزاری شو تلویزیونی علنی سازی روابط با برخی کشورهای مرتجع عربی در آستانه انتخابات آمریکا با هدف منحرف کردن افکار عمومی از سیاست های شکست خورده آمریکا در داخل و سطح بین الملل بوده است .

قطعا محور مقاومت با خیانت و فریبکاری برخی کشورهای زبون عربی نه تنها تضعیف نخواهد شد بلکه بانیان این خیانت، خود را در معرض دشمنی آشکار مقاومت قرار خواهند داد."

​پیشتر میخائیل بوگدانوف، معاون وزیر امور خارجه و نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و آفریقا امروز چهارشنبه اعلام کرده بود مسکو توافق درباره عادی سازی روابط امارات و بحرین با اسرائیل را توجه به نتایج آن ارزیابی خواهد کرد و امیدوار است که این توافق منجر به برقراری صلح در منطقه شود.

میخائیل بوگدانوف در این خصوص به خبرنگاران گفت: اگر این (توافق) به صلح جامع در خاورمیانه و حل و فصل همه مشکلات، از جمله حل مسئله فلسطین ختم شود، خوب خواهد بود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала