رهگیری دو هواپیماهای نیروی هوایی نروژ توسط جنگنده روسی در دریای بارنتس

© Sputnik / Vladimir Sergeev /  مراجعه به بانک تصاویر رهگیری دو هواپیماهای نیروی هوایی نروژ توسط جنگنده روسی در دریای بارنتس
رهگیری دو هواپیماهای نیروی هوایی نروژ توسط جنگنده روسی در دریای بارنتس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مرکز کنترل دفاع ملی روسیه گزارش داد که جنگنده روسی MiG-29 برای "رهگیری" دو هواپیمای نیروی هوایی نروژ بر فراز دریای بارنتس به پرواز در امد.

به گزارش اسپوتنیک، مرکز کنترل دفاع ملی روسیه گزارش داد که جنگنده روسی MiG-29 برای "رهگیری" دو هواپیمای نیروی هوایی نروژ بر فراز دریای بارنتس به پرواز در امد.

آغاز  تولید موشک هایپرسونیک جدید  در روسیه  - اسپوتنیک ایران
جنگنده روسی میگ 31 هواپیماهای شناسایی نروژ را رهگیری کرد

در بیانیه مرکز کنترل ملی روسیه امده است: "در تاریخ 10 سپتامبر، دستگاه های کنترل حریم هوایی روسیه بر روی آبهای خنثی دریای بارنتس دو هدف هوایی را که به مرز ایالتی فدراسیون روسیه نزدیک می شدند را شناسایی کردند. برای شناسایی اهداف هوایی و جلوگیری از نقض مرزهای ایالتی فدراسیون روسیه  یک جنگنده میگ 29 از دفاع هوایی شمال ناوگان  به سوی این دو هدف پرواز کرد".

خاطرنشان می شود که خدمه جنگنده روسی اهداف هوایی را به عنوان هواپیمای گشت پایگاه Orion R-3C و هواپیمای شناسایی و جنگی رادیویی الکترونیکی Falcon-20 نیروی هوایی نروژ  را شناسایی کردند.

در ادامه امده است: "جنگنده روسی هواپیمای نیروی هوایی نروژ را از دریای بارنتس اسکورت کرد و پس از برگشت هواپیمای خارجی از مرز ایالتی فدراسیون روسیه ، جنگنده روسی با سلامتی به پایگاه خود بازگشت. کل پرواز جنگنده MiG-29 روسی کاملا مطابق با قوانین بین المللی برای استفاده از حریم هوایی انجام شد".

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала