قول رهبر چین به پوتین: از نتایج جنگ جهانی دوم دفاع خواهیم کرد!

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر قول رهبر چین به پوتین: از نتایج جنگ جهانی دوم دفاع خواهیم کرد!
قول رهبر چین به پوتین: از نتایج جنگ جهانی دوم دفاع خواهیم کرد! - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در تلگرام تبریک ارسال شده توسط شی جین پینگ ، رهبر جمهوری خلق چین به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد پایان جنگ جهانی دوم گفته می شود چین آماده دفاع از نتایج این جنگ بزرگ با فاشیسم است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از  خبرگزاری شینهوا ، شی جین پینگ آمادگی خود را "برای همکاری با همتای روسی خود برای متحد کردن نیروها جهت دفاع قاطعانه از پیروزی در جنگ جهانی دوم و همچنین دفاع از عدالت بین المللی" ابراز داشت.

مقاله ولادیمیر پوتین در باره جنگ جهانی دوم برای نشریه نشنال اینترست - اسپوتنیک ایران
مقاله ولادیمیر پوتین در باره جنگ جهانی دوم برای نشریه نشنال اینترست

اول سپتامبر ، ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه طی یک درس ویدئویی اعلام کردکه نباید تردید داشت که چه کسی در جنگ بزرگ میهنی مردم شوروی متجاوز بوده و "چه کسی ستون فقرات  ماشین نظامی آلمان نازی را شکست". رئیس دولتروسیه  آزادسازی کشورهای اروپای شرقی و مرکزی را خدمت بزرگ ارتش سرخ خواند. وی همچنین خاطرنشان کرد که می توان درمورد آنچه به دنبال آن رخ داد ، چه رژیم هایی در کشورهای آزاد شده ایجاد گردید  و نظر  مردم درباره این رژیم ها بحث کرد.

در تاریخ 2 سپتامبر 1945 ، نمایندگان ژاپن در روی عرشه ناو هواپیمابر آمریکایی "میسوریگ سند تسلیم را امضا کردند که عملا به معنای پایان جنگ جهانی دوم بود که شش سال به طول انجامید و حداقل 55 میلیون کشته بر جای گذاشت.

این سند توسط ایالات متحده آمریکا ، چین ، انگلیس ، اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی ، استرالیا ، کانادا ، فرانسه ، هلند و نیوزیلند امضا شده است. سرلشکر کوزما درویانکو به نمایندگی از اتحاد جماهیر شورویدر این مراسم شرکت کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала