گذار شرکای غربی روسیه از فاز افسردگی واکسن کووید

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر کریل دمیتریف، مدیرعامل بنیاد سرمایه‌‌گذاری های مستقیم روسیه
کریل دمیتریف، مدیرعامل بنیاد سرمایه‌‌گذاری های مستقیم روسیه  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آمریکایی‌ها پس از بریتانیا و چین ثبت واکسن ضد کرونا را اعلام کردند.

به گزارش اسپوتنیک، کریل دمیتریف، مدیرعامل بنیاد سرمایه‌‌گذاری های مستقیم روسیه این خبر را مورد تفسیر قرار داد و گفت:«بنیاد سرمایه‌گذاری های مستقیم روسیه به  تمایل مقامات آمریکا و بریتانیا جهت تسریع روند ثبت واکسن ضد کووید توجه نشان داد. واکسن ضدکرونا قبل از دیگر کشورها در روسیه به ثبت رسید.

«به تازگی، شرکای ما از آمریکا و بریتانیا به دلیل ثبت واکسن ضد کرونا «اسپوتنیک وی»قبل از دیگران، روسیه را مورد انتقاد شدید قرار دادند. اما با گذشت چند هفته، بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا از احتمال سرعت بخشیدن به ثبت واکسن انگلیسی ضد کرونا صحبت کرد و دو روز بعد از آن از اعلامیه مشابهی از سوی استیون خان، رئیس سازمان غذا و داروی آمریکا باخبر شدیم. وی گفت که احتمال دارد واکسن قبل از پایان فاز سوم آزمایش بالینی به ثبت برسد و به این ترتیب همانا از نمونه روسیه پیروی کرد.

توضیحات جالب ترامپ در اینباره که چرا آمریکا از روسیه نفت می خرد - اسپوتنیک ایران
توضیحات جالب ترامپ در اینباره که چرا آمریکا از روسیه نفت می خرد

ما از تلاش شرکای خود برای تأمین امنیت جان شهروندان کشور خود حمایت می کنیم و آماده رساندن هرگونه حمایت و پشتیبانی و کمک تخصصی برای تأیید هر چه سریعتر موثرترین و امن‌ترین داروی ضد کووید هستیم.

همانطور که قبلا یادآوری کردم، جهان غرب که از موفقیت های روسیه در ساخت واکسن ضد کووید شوکه شده بود مجبور شد از 4 مرحله ناچاری عبور کند: نفی، خشم،افسردگی و بالاخره قبول واقعیت. اعلامیه چندی پیش نشانه آن است که تعدادی از شرکای غربی ما مرحله افسردگی را رد کردند و به مرحله پذیرش این موضوع گذار کردند که برخورد روسیه ، صحیح‌ترین برخورد بود».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала