بیانیه مشترک اسرائیل و آمریکا در آستانه اولین پرواز از تل آویو به ابوظبی

© AP Photo / Cliff Owenبیانیه مشترک اسرائیل و آمریکا در آستانه اولین پرواز از تل آویو به ابوظبی
بیانیه مشترک اسرائیل و آمریکا در آستانه اولین پرواز از تل آویو به ابوظبی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نتانیاهو و کوشنر در گفتگویی اعلام کردند: سایر کشورهای عربی به صلح با اسرائیل خواهند پیوست.

به گزارش اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل، جرد کوشنر فرستاده ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده و رابرت اوبراین مشاور امنیت ملی ایالات متحده در تاریخ ۳۰ آگوست به خبرنگاران گفتند: دیگر کشورهای عربی ممکن است به زودی به توافقنامه صلح با امارات بپیوندند.

امارات تحریم اقتصادی اسرائیل را لغو کرد - اسپوتنیک ایران
امارات تحریم اقتصادی اسرائیل را لغو کرد

آنها در انتظار اولین پرواز از تل آویو به ابوظبی بیانیه های مطبوعاتی صادر کردند.

فردا ۳۱ آگوست، یک هواپیمای ال اسرائیل با یک هیئت مشترک اسرائیلی و آمریکایی به امارات پرواز می کند، این هیئت در مورد جزئیات معاهده ای برای عادی سازی روابط بین اسرائیل و امارات همکاری خواهد کرد؛ لازم بذکر است كوشنر و اوبراین از اعضای هیئت خواهند بود.

نتانیاهو خطاب به آنها گفت: فردا شما اولین پرواز تجاری اسرائیل به امارات متحده عربی خواهید بود. دیروز، امارات تحریم اسرائیل را برای اولین بار لغو کرد و درها را برای تجارت و سرمایه گذاری و همچنین همکاری بین بهترین اقتصادهای خاورمیانه گشود، دور نیست روزی که آنها از ما بپرسند به طور کلی چگونه ممکن است غیر از این باشد؟

به گفته نخست وزیر اسرائیل، سایر کشورهای عربی نیز به این صلح خواهند پیوست. با این حال، نتانیاهو مشخص نکرده است که در مورد کدام کشور صحبت می کند.

نخست وزیر همچنین از همه کشورها خواست "از ایالات متحده در مقابله با تجاوز ایران و برنامه های تهران برای ایجاد سلاح اتمی حمایت کنند."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала