واکنش توییتری یک دیپلمات ایرانی به ادعای "در ارتباط با خدا بودن ترامپ"

© Sputnik / Siavash Sobhgahi واکنش توییتری یک دیپلمات ایرانی به ادعای "در ارتباط با خدا بودن ترامپ"
واکنش توییتری یک دیپلمات ایرانی به ادعای در ارتباط با خدا بودن ترامپ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیر کل غرب آسیای وزارت خارجه ایران در واکنش به ادعای عجیب "در ارتباط بودن با خدا" که اخیرا از سوی ترامپ، رییس‌جمهور آمریکا مطرح شده، توییتی منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سید رسول موسوی نوشت: "زمانی که دونالد ترامپ ادعا می‌کند با خدا در ارتباط است، حق با کارل مارکس است که می‌گفت: دین افیون توده‌هاست."

​رئیس‌جمهور آمریکا به تازگی ادعا کرده رکود اقتصادی در پی همه‌گیری کرونا، "آزمایش خداوند" از او است، برای اینکه آنچه را که "عالی‌ترین اقتصاد در تاریخ جهان" خوانده، بازسازی کند.

به نوشته "ایندیپندنت"، دونالد ترامپ خطاب به هوادارنش در "منکاتو"، ایالت مینه‌سوتا گفت: "آنچه ما با همدیگر به دست آورده‌ایم و آنچه با هم در حال انجامش هستیم، چیزی کمتر از یک معجزه نیست و ما دوباره در حال انجامش هستیم. ما عالی‌ترین اقتصاد در تاریخ جهان را رقم زدیم و حالا باید دوباره این کار را انجام دهیم".

وی خاطرنشان کرد: می‌دانی این چیست؟ درست است. این خدا است که مرا آزمایش می‌کند. خدا به من گفت: "می‌دونی، تو یک‌بار انجامش دادی". و من گفتم: "آیا من کارم رو عالی انجام دادم، خدا؟ من تنها کسی هستم که می‌تونه این کارو انجام بده". خدا گفت: "نباید اینو بگی. حالا که این رو گفتی، باید کاری کنیم دوباره هم انجامش بدی". من گفتم: "باشه، قبوله. قانعم کردی". اما من یک بار این کار را انجام دادم، و حالا دارم دوباره انجامش میدم. و شما شاهد ارقامی که ما محقق کردیم، هستید. آن‌ها باورنکردنی هستند. بهترین آمار اشتغال! سه ماه، مشاغل بیشتر در سه ماه گذشته، بیشتر از هر وقت دیگر.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала