وزیر دفاع آمریکا: با روسیه و چین در هر نقطه جهان مقابله خواهیم کرد

© AP Photo / Chuck Burtonوزیر دفاع آمریکا: با روسیه و چین در هر نقطه جهان مقابله خواهیم کرد
وزیر دفاع آمریکا: با روسیه و چین در هر نقطه جهان مقابله خواهیم کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مارک اسپر ، وزیر دفع امریکا اعلام کرد ایالات متحده قصد دارد نیروهای خود را به چنان شکلی در منطقه هند و اقیانوسيه گسترش دهد که در هر نقطه از جهان با چین و روسیه مقابله کند.

به گزارش اسپوتنیک، اسپر که در مرکز مطالعات امنیتی آسیا و اقیانوسیه در هاوایی صحبت می کرد ، خاطرنشان کرد که "فرماندهی ارتش امریکا در منطقه هند و اقیانوسیه در کانون رقابت قدرت های بزرگ قرار دارد."

رئیس پنتاگون گفت:"چین و روسیه در تمام نقاط جهان حضور دارند. ما باید آماده باشیم تا هم در منطقه عملیاتی فرماندهی مرکزی نیروهای مسلح ایالات متحده، هم در منطقه قطب شمال و هم در منطقه هند و اقیانوسیه و هم  در اروپا با آنها مقابله کنیم".

آمریکا دو مؤسسه تحقیقاتی وزارت دفاع روسیه را تحریم کرد - اسپوتنیک ایران
آمریکا دو مؤسسه تحقیقاتی وزارت دفاع روسیه را تحریم کرد

سرگئی لاوروف ، وزیر امور خارجه روسیه در ماه ژوئیه اعلام کرد دولت آمریكا دچار این تمایل شدید است که مهم کشورها جز خودش را مهارکند.

وی سخنان اسپر، وزیر دفاع آمریکا در مورد ضرورت مهار "اقدامات تجاوزکارانه " روسیه و چین را به این شکل مورد تفسیر قرار داد.

پیشتر مایک پومپئو، وزیر خارجه ایالات متحده در سخنرانی خود در همایش ملی انتخاباتی حزب حاكم جمهوریخواه آمریكا اعلام نمود که آمريکا موشک هایی با برد متوسط ​​و کوتاه مي سازد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала