ظریف: وقت آن است ترامپ از گوش سپردن به مبتدیان قلدر دست بردارد

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر ظریف: وقت آن است ترامپ از گوش سپردن به مبتدیان قلدر دست بردارد
ظریف: وقت آن است ترامپ از گوش سپردن به مبتدیان قلدر دست بردارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در پیامی توئیتری تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران خواستار روابط عادی با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است.

به گزارش اسپوتنیک، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در پیامی توئیتری تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران خواستار روابط عادی با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است.

 شورای امنیت سازمان ملل متحد به درخواست آمريکا تحریم ها علیه ایران را تمديد نمي کند  - اسپوتنیک ایران
شورای امنیت سازمان ملل متحد به درخواست آمريکا تحریم ها علیه ایران را تمديد نمي کند

از سوی دیگر، با انتشار توئیتی با اشاره به جلسه امروز شورای امنیت در توئیتی نوشت که وقت آن است ترامپ از گوش سپردن به مبتدیان قلدر دست بردارد. ظریف نوشت که قلدری بی قانون پمپئو بار دیگر ایالات متحده را در انزوا قرار داد:
در حالی که آمریکا از برگزاری جلسه شورای امنیت برای بحث درباره اطلاعیه غیرقانونی این کشور در روز جمعه ممانعت کرد، اعضای شورا در جلسه امروز در خصوص خاورمیانه، اقدام امریکا را به عنوان اقدامی باطل و بی‌اثر رد کردند.
وقت آن است که ترامپ از گوش سپردن به مبتدیان قلدر دست بردارد.

ظریف ساعاتی پس از دیدارش با رافائل ماریانو گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، در پيام توئیتر خود نوشت: "با دیداری بسیار سازنده با رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشتم.ایران کاملا شفاف بوده است: بیش از 92 درصد بازرسی‌ها در موارد مشابه جهانی در ایران انجام شده است. برخی به دنبال از بین بردن این شفافیت از طریق اعمال فشار برای بازگشایی موضوعات مختومه هستند. ما خواهان روابط عادی با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هستیم".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала