قالیباف: سوال از روحانی در مجلس پیگیری می‌شود

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / قالیباف: سوال از روحانی در مجلس پیگیری می‌شود
قالیباف: سوال از روحانی در مجلس پیگیری می‌شود  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام نمود که هیئت‌رئیسه مجلس به آیین‌نامه داخلی مجلس عمل می‌کند و بر این اساس سوال از رئیس‌جمهور نیز پیگیری خواهد شد.

روحانی:  فضای کشور از روز اول محرم باید حسینی باشد - اسپوتنیک ایران
روحانی: فضای کشور از روز اول محرم باید حسینی باشد
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنيم، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی پارلمان در تذکری شفاهی نسبت به عملکرد هیئت‌رئیسه مجلس درباره طرح سوال نمایندگان از رئیس‌جمهور ایران انتقاد کرد و گفت: سوال ما این است که چرا هیئت‌رئیسه مجلس به آیین‌نامه‌های داخلی مجلس عمل نمی‌کند و با وجود اینکه چند ماه از درخواست نمایندگان برای طرح سوال از رئیس‌جمهور گذشته، اما آن را اعلام وصول نمی‌کند.

وی افزود: حق نمایندگان مجلس است که از رئیس‌جمهور سوال کنند و قانون این اجازه را به آنان داده و با وجود اینکه مجلس دهم با دولت هماهنگ بود، طرح سوال از رئیس‌جمهور در دستورکار قرار گرفت.

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: نزدیک به 200 تن از نمایندگان مجلس طرح سوال از آقای روحانی درباره مسائل  اقتصادی را امضاء را ارائه کرده‌اند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی پارلمان را به عهده داشت، در پاسخ به سوال نماینده مردم رشت، گفت: هیئت‌رئیسه مجلس به آیین‌نامه داخلی مجلس عمل می‌کند و بر این اساس سوال از رئیس‌جمهور نیز پیگیری خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала