نفوذ اطلاعاتی جهاد اسلامی به سرویس‌های امنیتی و جاسوسی اسرائیل

© Fotolia / Serkat Photographyنفوذ اطلاعاتی جهاد اسلامی به سرویس‌های امنیتی و جاسوسی اسرائیل
نفوذ اطلاعاتی جهاد اسلامی به سرویس‌های امنیتی و جاسوسی اسرائیل - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مستند «خانه عنکبوت» در رابطه با نحوه نفوذ مقاومت فلسطین به ساختارهای الکترونیکی-امنیتی ارتش اسرائیل است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه «المیادین»، مستند «خانه عنکبوت» در چارچوب عملیات امنیتی «سرایا القدس» (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) منتشر شده است که نفوذ  نیروهای مقاومت به سیستم جذب و مدیریت جاسوسان را در داخل سرویس شاباک اسرائیل نشان می‌دهد.

مستند مذکور در رابطه با نحوه نفوذ مقاومت فلسطین به ساختارهای الکترونیکی-امنیتی ارتش اسرائیل و از کارانداختن بخشی از امکانات آنان و همچنین برملا نمودن نقشه نظامیان اسرائیلی برای حمله به مقاومت فلسطین افشاگری می کند.

سخنگوی سپاه: آمريکا و اسرائيل پیام رزمایش را دریافت کردند - اسپوتنیک ایران
سخنگوی سپاه: آمريکا و اسرائيل پیام رزمایش را دریافت کردند

براساس اظهارات مقام امنیتی و نظامی جهاد اسلامی٬ این عملیات گسترده سایبری سیلی محکم و سنگینی به صورت اسرائیل بوده است.

این مستند مراحل تماس میان افسران اسرائیلی و نفوذی‌ها را به دقت از جانب سرویس امنیتی سرایا القدس نشان می دهد. آنگونه که در مستند مذکور آمده تماس‌های میان یکی از افسران اطلاعات اسرائیل با یک نفوذی به مدت 4 سال تحت نظر سرایا القدس بوده است.

این مستند همچنین چگونگی برقراری ارتباط و روش اسرائیل برای جذب جاسوسان را نشان می‌دهد. یکی از نفوذی‌ها در این مستند افشا می‌کند که چگونه افسر اسرائیلی به او توصیه می‌کرد که به نماز سروقت پایبند بوده و در مسجد سیگار نکشد٬ همچنین خود را به ویژه در مقابل عناصر جهاد اسلامی با اخلاق نشان دهد. حتی گاهی افسر اسرائیلی تماس خود را با وی قطع می‌کرده و از او می خواسته نمازش را سر وقت بخواند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала