پیروزی رهبران زن در مهار کووید

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر کریستین لاگارد رئیس بانک مرکزی اروپا
کریستین لاگارد رئیس بانک مرکزی اروپا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عملکرد رهبران زن در مقابله با شیوع بیماری کووید بهتر از مردان بوده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایندپندنت»، کریستین لاگارد رئیس بانک مرکزی اروپا، اعلام کرد که عملکرد رهبران زن در مقابله با شیوع بیماری کووید بهتر از مردان بوده است.

سبک معاشرت رهبران زن با مردم ساده‌تر و قابل‌فهم‌تر بود «من شخصا متوجه شدم که زنان بهتر کار می کنند».

یک زن محجبه به عنوان قاضی در انگلستان مشغول به کار می شود - اسپوتنیک ایران
یک زن محجبه به عنوان قاضی در انگلستان مشغول به کار می شود

مطابق با اطلاعات رئیس بانک مرکزی اروپا، این نتیجه‌گیری واقعا بحق است.در فهرست رده‌بندی 10 کشور اول از نظر تعداد آسیب‌دیدگان از کووید (تعداد کل) و تعداد بیماران  در یک میلیون نفر، کشورهایی قرار دارند که رهبران آنها مرد هستند.

اولین پنج کشور در این فهرست (بیشترین موارد ابتلا در یک میلیون نفر)عبارتند از: بحرین با 22 هزار و 100 نفر، شیلی با 17 هزار و 500 نفر، پاناما با 12 هزار و 900 نفر، ارمنستان 12 هزار و 200 نفر، آمریکا، 11 هزار و 900 نفر،  و بهترین شاخص در کشورها با رهبران زن: بلژیک با 5 هزار و 500 نفر، بولیوی با 5 هزار و 400 نفر، سوئیس 3 هزار و 900 نفر، آلمان، 2 هزار و 400 نفر و دانمارک با 2 هزار و 300 نفر.

تا کنون در سراسر جهان  بیش از 16 میلیون نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند. بیش از 645 هزار نفر بر اثر ابتلا به کووید درگذشتند و 9 میلیون و 200 هزار نفر بهبود یافتند.  بیشترین تعداد مبتلایان در آمریکا، برزیل، هند، روسیه و آفریقای جنوبی به ثبت رسیده است.   

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала