شکست ترامپ در رسیدن به اهدافش

© REUTERS / Carlos Barriaترامپ
ترامپ  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بلینکن: راهبرد دولت کنونی آمریکا در قبال ایران نتیجه معکوس داشته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه «داون»، آنتونی بلینکن مشاور سیاست خارجی نامزد دموکرات انتخابات 2020 آمریکا گفت که دونالد ترامپ در رسیدن به اهدافش شکست خورده است و راهبرد دولت کنونی آمریکا در قبال ایران نتیجه معکوس داشته است.

بلینکن که خود پیشتر معاون مشاور امنیت ملی و معاون پیشین وزیر خارجه آمریکا بود در ادامه  گفت:«خروج دولت ترامپ از برجام کاری اشتباه بود و ادعای دولت ترامپ درباره مذاکره با ایران برای یک توافق بهتر و امن‌تر شدن خاورمیانه ناکام ماند و وی در هر دو هدف ناموفق بود.

سوتی بایدن در سخنرانی اینترنتی+ویدیو - اسپوتنیک ایران
سوتی بایدن در سخنرانی اینترنتی+ویدیو

در واقع عکس اینها اتفاق افتاده و این عمل موجب انزوای آمریکا از شرکایی که در مذاکره برای توافق کمک می‌کردند، شد. مهمتر از همه اینکه ایران در حال از سرگرفتن برنامه خطرناک هسته‌ای است. دولت بایدن از رویکرد روان گسیختگی دولت ترامپ در قبال ایران که  جهان را در آستانه درگیری قرار داده، اجتناب می ورزد».

گفتنی است که  بر اساس جدیدترین نظرسنجی «هیل – هریس»، جو بایدن، در کل کشور ۴ درصد از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور فعلی این کشور پیش است. این در حالی است که ماه گذشته بر اساس نظرسنجی همین موسسه اختلاف این دو نفر ۱۰ درصد اعلام شده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала