آیا ترامپ در انتخابات آینده شکست خواهد خورد؟

© REUTERS / TOM BRENNER دونالد ترامپ
 دونالد ترامپ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ترامپ: جنگ قدرت میان مقامات کشور جریان دارد. بایدن فاسد است.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز 27 ماه ژوئن (شنبه) در حساب کاربری خود در توییتر، با انتشار پیام هایی تلاش کرد آنچه درباره ناکامی آتی خود و پیش بینی شکست در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در این کشور مطرح می شود را جعلی توصیف کند.

رئیس جمهور آمریکا در این خصوص نوشت:«اخبار رسانه‌های جعلی را باور نکنید. سخنرانی اکلاهما بالاترین جایگاه را در رتبه بندی‌های روز شنبه تلویزیون در تاریخ فاکس نیوز کسب کرد.

کنایه رئیس دفتر روحانی به تلاش‌های ترامپ برای پیروزی در انتخابات آمریکا - اسپوتنیک ایران
کنایه رئیس دفتر روحانی به تلاش‌های ترامپ برای پیروزی در انتخابات آمریکا

مصاحبه من با شون هنیتی، مجری فاکس نیوز، در روز 25 ماه ژوئن در جایگاهی بالاتر از مجموع شبکه های تلویزیونی «سی‌ان‌ان و ام‌اس‌دی‌ان‌سی»، قرار گرفت. این‌ها نظرسنجی‌های واقعی هستند، نه نظرسنجی‌های جعلی!

جنگ قدرت میان مقامات کشور جریان دارد. ما انتخابات را در مقابل شومر، نانسی پلوسی و جو بایدن فاسد پیروز خواهیم شد».

 تاکر کارلسون،کارشناس فاکس نیوز پیشتر به ترامپ هشدار داد که شانس زیادی برای انتخاب مجدد در انتخابات ریاست جمهور پیش رو در آمریکا ندارد و لازم است تا هوشیاری بیشتری در این مورد داشته باشد.

کارلسون نقد خود از ترامپ را به دلیل عملکرد ضعیف او در جریان شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا و پس از آن نحوه مدیریت در مقابل اعتراضات داخلی آمریکا علیه نژادپرستی عنوان کرده و گفت که ترامپ براحتی شکست خواهد خورد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала