بولتون: از مرگ سردار سلیمانی 100٪ حمایت می کنم

© AFP 2023 / KHAMENEI.IR / AFP بولتون: از مرگ سردار سلیمانی 100٪ حمایت می کنم
 بولتون: از مرگ سردار سلیمانی 100٪ حمایت می کنم  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جان بولتون ممکن است در 15-20 سال جزئیات نحوه به قتل رساندن سردار سلیمانی را فاش کند.

به گزارش اسپوتنیک، دستیار پیشین رئیس جمهور ایالات متحده در امور امنیت ملی ، جان بولتون، صددرصد از تصمیم به نقل رساندن فرمانده یگان ویژه القدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قاسم سلیمانی حمایت كرد. بولتون روز سه شنبه در کانال تلویزیونی فاکس نیوز این خبر را منتشر نمود.

عکس سردار سلیمانی در دستان معترض آمریکایی+عکس - اسپوتنیک ایران
عکس سردار سلیمانی در دستان معترض آمریکایی+عکس

از وی خواسته شد که چرا پس از استعفای وی ، ایالات متحده عملیاتی را برای از بین بردن فرمانده نظامی ایران انجام داد. معاون سابق رئیس دولت در امور امنیت ملی گفت: "من از آن 100٪ حمایت کردم."

وی از افشای اطلاعات بیشتر خودداری كرد. بولتون ادامه داد: "من چیزهای زیادی را می دانم که قبل از از کشتن سلیمانی انجام شده است. به گفته وی ، این عملیات از دسته اطلاعات طبقه بندی شده است که در حال حاضر مشمول افشا نیست".

پیش از این در خبرها امده بود که براساس منابع ، بولتون "ترامپ را متقاعد كرد كه آمریكا باید با اقداماتی برای نابودی سردار سلیمانی در پاسخ  به تهران انجام دهد.". ، وی توسط مایکل پومپئو ، وزیر امور خارجه مورد حمایت قرار گرفت. با این حال ، همانطور که این شرکت تلویزیونی اعلام نمود، ترامپ "این ایده را رها کرد" و گفت که وی این قدم را می گذارد "فقط اگر ایران شهروندان آمریکایی را بکشد".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала