توضيح ترامپ به کنگره درباره عملیات ضد تروریسم در خارج از کشور

© REUTERS / Joshua Robertsتوضيح ترامپ به کنگره درباره عملیات ضد تروریسم در خارج از کشور
توضيح ترامپ به کنگره درباره عملیات ضد تروریسم در خارج از کشور  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور آمریكا به نمایندگان كنگره در مورد اقدامات ضد تروریستی گروه داعش ، القاعده و طالبان كه در خارج از كشور انجام می شود، توضيحاتي را ارائه داد.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور آمریكا دونالد ترامپ روز سه‌شنبه مطابق با رهبران قانون سنای آمریكا و مجلس نمایندگان كنگره در مورد اقدامات ضد تروریستی گروه داعش ، القاعده و طالبان (گروه های ممنوع در روسیه) كه در خارج از كشور انجام می شود، توضيحاتي را ارائه داد. نیروهای مسلح ایالات متحده در بیانیه ای که توسط سرویس مطبوعاتی کاخ سفید منتشر شد، این خبر را منتشر نمود.

ترامپ سخنگوی کنگره را به دلیل مخالفت با داروی تجویزی اش در برابر کرونا دیوانه نامید  - اسپوتنیک ایران
ترامپ سخنگوی کنگره را به دلیل مخالفت با داروی تجویزی اش در برابر کرونا "دیوانه" نامید

در این سند آمده است كه نیروهای آمریكایی عملیات خود را علیه داعش، القاعده ، طالبان و گروه های مرتبط در افغانستان ، عراق، سوریه، یمن، اردن، لبنان، ترکیه، سومالی، كنیا ، جیبوتی و نیجر ادامه می دهند. علاوه بر این، ترامپ به کنگره اطلاع داد که سربازان آمریکایی بخشی از نیروهای حافظ صلح و مأموریت های ناظر نظامی در شبه جزیره سینا در مصر و در استان صربستان کوزوو هستند ، به دولت فیلیپین در مبارزه با تروریسم کمک می کنند و همچنین در پایگاه دریایی گوانتانامو در کوبا مستقر هستند.

در این نامه خاطرنشان می شود که عملیات در سوریه و عراق "که ایالات متحده آمریکت با حمایت شرکای خارجی عملیات زیادی انجام داده است ، موفقیت های دولت اسلامی را تضعیف کرده است."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала