رقابت ۲ احمدی‌نژادی بر سر یک کرسی مهم مجلس یازدهم

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / رقابت ۲ احمدی‌نژادی بر سر یک کرسی مهم مجلس یازدهم
 رقابت ۲ احمدی‌نژادی بر سر یک کرسی مهم مجلس یازدهم  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاندیداهای نواب رئیسی مجلس یازدهم شورای اسلامی از بین نمایندگان شمال غرب کشور امروز با برگزاری جلسه‌ای مشخص شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اقتصاد نیوز، عصر سه شنبه نمایندگان شمال غرب کشور از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل تشکیل جلسه دادند تا کاندیداهای نهایی خود را برای نایب رئیسی مجلس یازدهم مشخص شود.

مجلس یازدهم  در ایران آغاز شد  - اسپوتنیک ایران
آغاز به کار مجلس یازدهم در ایران

در این جلسه منتخبان این چهار استان نکته نظرات خود را در خصوص هیأت رئیسه مجلس آینده ارائه کردند و جزئیات کاندیداتوری برای هیأت رئیسه آینده مشخص شد.

بعد از انتخابات صورت گرفته در این جلسه نیکزاد یکی از منتخبان استان اردبیل و میرتاج الدینی از منتخبان استان آذربایجان شرقی برای کاندیداتوری برای نواب رئیس مجلس آینده انتخاب شدند.

در این جلسه اسامی دیگر نمایندگان همچون محمدحسین فرهنگی و علیرضا منادی نیز وجود داشت که فرهنگی انصراف خود را به نفع نیکزاد و میرتاج الدینی اعلام کرد، تا بدین ترتیب میرتاج الدینی و نیکزاد با سایر کاندیداهای دیگر مناطق کشور برای کسب کرسی نایب رئیسی مجلس رقابت کنند.

گفتنی است، حسن روحانی رئیس‌جمهور دقایقی پیش به منظور شرکت در مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وارد صحن خانه ملت شد. امروز آثقای حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در مراسم افتتاحیه دور 11 ام، به عنوان رئیس سنّی مجلس یازدهم تعیین شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала