پیام تسلیت روحانی برای سانحه اصابت موشک به ناوچه نیروی دریایی

© AFP 2023 / HO/Iranian Presidencyحسن روحانی رئیس جمهور ایران
حسن روحانی رئیس جمهور ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حسن روحانی رئیس جمهور ایران در پیامی شهادت جمعی از سربازان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در سانحه اصابت موشک به شناور این نیرو تسلیه گفت.

به گزارش اسپوتنیک، حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران در پیامی با تسلیت شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سانحه ناگوار و دلخراش برای یک فروند شناور این نیرو، برای شهدای سانحه علو درجات را خواست. 

در این پیام خطاب به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی آمده است:

سانحه ناگوار و دلخراش برای یک فروند شناور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و شهادت و مجروح شدن جمعی از دریادلان ارتش که در حین انجام رزمایش دریایی در راستای افزایش امنیت ملی و حفظ و تقویت آمادگی دفاعی کشور به وقوع پیوست، موجب اندوه و تاثر عمیق گردید. 

اینجانب ضمن تجلیل از خدمات این مدافعان وطن، ضایعه وارده را به جنابعالی، ارتشیان غیور و خانواده های داغدیده از صمیم قلب تسلیت می گویم و در این ماه عزیز برای شهدای حادثه، علو درجات و برای مجروحان سلامتی و شفای عاجل مسالت دارم.

روابط عمومی منطقه یکم دریایی بندرعباس، اعلام کرد: بعدازظهر روز گذشته (یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت) در حین تمرین دریایی تعدادی از شناورهای نیروی دریایی ارتش، شناور پشتیبانی سبک "کنارک" دچار حادثه شد که تاکنون یک نفر جان خود را از دست داده و تعدادی نیز مجروح شده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала