اطلاعات کره جنوبی از علل ناپدید شدن کیم جونگ اون

© REUTERS / KCNA اطلاعات کره جنوبی حاکی از ناپدید شدن کیم جونگ اون
اطلاعات کره جنوبی حاکی از ناپدید شدن کیم جونگ اون - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رهبر کره شمالی به دلیل مسائل داخلی دولت و شیوع بیماری کرونا مدت ها در اذهان عمومی ظاهر شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سرویس اطلاعاتی کره جنوبی ، کیم جونگ اون  رهبر کره شمالی به دلیل نیاز به ترتیب دادن امور داخلی و همچنین به دلیل وضعیت موجود کرونا ویروس به مدت طولانی در برنامه های عمومی حضور نیافت.

اظهار نظر ترامپ درباره بازگشت کیم جونگ اون  - اسپوتنیک ایران
اظهار نظر ترامپ درباره بازگشت کیم جونگ اون

وی گفت: " در طی این چند هفته رئیس جمهور کره شمالی بر تغییراتی در كارمندان داخلی ، برگزاری جلسات شخصی در مورد مسائل حزب و دولت و مشكلات تقویت قدرت نظامی متمرکز شده است. این مسئله همچنین به عات وضعیت كروناویروس بوجود آمده است، بنابراین فعالیت های عمومی وی به طور جدی كاهش یافت."

براساس اطلاعات منتشر شده، کیم جونگ اون از ابتدای سال تنها 17 بار در سطح عمومی ظاهر شد که پایین ترین شاخص در تاریخ حضور وی در قدرت است. با این حال، این بدان معنی نیست که رهبر کره شمالی مشکلات جدی برای سلامتی داشته باشد.

این سرویس اطلاعاتی در ادامه افزود: " وی معتقد است که هیچ عمل جراحی یا عملیات مربوط به قلب انجام نشده است ... به گفته کارشناسان، اگر این بیماذی (مشکلات قلبی) بود؛ وضعیت وی کنترل شده است. سلامتی رهبر کره شمالی باید حدود 4 تا 5 هفته تحت نظر بود ... حتی وقتی (کیم جونگ اون) فعالیت های عمومی را به دلایل دیگری انجام نمی داد".

پیشتر اطلاع داده شد که فقدان طولانی کیم جونگ اون ممکن است به خاطر جلب توجه جامعه جهانی به کره شمالی باشد.

۲ می در شبکه ها صحنه هایی از مراسم افتتاحیه کارخانه تولید کود منتشر شد که در آن کیم جونگ اونگ حضور دارد. علی رغم شایعات مربوط به بیماری، رهبر کره شمالی در عکس سالم و سرحال به نظر می رسد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала