کشف درمانی جدید برای کروناویروس

© REUTERS / Bing Guanکشف درمانی جدید برای کروناویروس
کشف درمانی جدید برای کروناویروس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک تیم بین المللی دانشمندان اعلام نمود که آنتی بادی های لاما می توانند ویروس کوويد 19 را درمان کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مديکال اکسپرس، مقاله منتشر شده در وب سایت ژورنال علمی Cell اعلام نمود که یک تیم بین المللی دانشمندان اعلام نمود که آنتی بادی های لاما می توانند ویروس SARS-CoV-2 را درمان کند.

بورس - اسپوتنیک ایران
معامله سهام کرونا در ایران

محققان برای ایجاد دارویی که از آنتی باد لاما به پروتئین سلول انسانی متصل شده است، دو نوع آنتی بادی تولید شده توسط بدن لاما می تواند در درمان کرونا کمک کند. آزمایش های اولیه نشان داد که آنتی بادی هاي فوق مي تواند در درمان این ویروس کمک کند. جیسون مک للان ، استادیار علوم بیولوژیکی در دانشگاه تگزاس (ایالات متحده آمریکا) گفت: "این یکی از اولین آنتی بادی هایی است که سارس کويد 2 را خنثی می کند."

آزمایشات نشان داده اند که آنتی بادی های به دست آمده مانند یک واکسیناسیون از قبل وارد بدن انسان شوند. اگر حداقل یک ماه قبل از عفونت به یک ارگانیسم بدن وارد شود، این دارو بسیار مؤثر بود. از آنتی بادی همچنین می توان برای درمان بیماران مبتلا به کورو ویروس استفاده کرد تا خطر عوارض را کاهش دهد.

گفتنی است لاما حیوانی است که بیشتر در آمریکای جنوبی زندگی می کند.

به گزارش سازمان فرانسوی « Assistance publique - Hopitaux de Paris»، در فرانسه آزمایش موفق داروی آرتریت روماتوئید هنگام درمان «کووید -19» انجام شد. در این گزارش آمده است:«بیماران مبتلا به «کویود -19» با مشکل شدید تنفسی روبرو می شوند که به مرگ می انجامد. تصمیم گرفته شد داروهای دیگر برای درمان بیماران بزرگسال مبتلا به « کووید -19» آزمایش شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала