تعداد قربانیان کرونا ویروس در آمریکا برابر تعداد کشته شدگان جنگ ویتنام شد

© Sputnik / Alessandro Rota /  مراجعه به بانک تصاویر قربانیان کرونا ویروس در آمریکا برابر تعداد کشته شدگان جنگ ویتنام شد
قربانیان کرونا ویروس در آمریکا برابر تعداد کشته شدگان جنگ ویتنام شد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بیش از 58.3 هزار نفر در حال حاضر به علت ابتلا به کرونا در ایالات متحده جان خود را از دست داده اند که این بیش از کل خسارات جانی آمریکا در جنگ ویتنام است.

به گزارش اسپوتنیک بر اساس داده های دانشگاه جان هاپکینز بیش از 58.3 هزار نفر در حال حاضر به علت ابتلا به کرونا در ایالات متحده جان خود را از دست داده اند که این بیش از کل خسارات جانی آمریکا در جنگ ویتنام است.

یک میلیون نفر در آمریکا به کرونا مبتلا شده اند  - اسپوتنیک ایران
یک میلیون نفر در آمریکا به کرونا مبتلا شده اند

نخستین مرگ در تاریخ 6 فوریه رخ داد، هنگامی که یک زن 57 ساله از کویید 19 در کالیفرنیا درگذشت. در کمتر از سه ماه، تعداد بیشتری از مردم در طول 9 سال جنگ آمریکا با ویتنام جان باختند. خاطر نشان می شود که تعداد قربانیان این بیماری همه گیر در حال حاضر از تلفات جنگ کره (36.5 هزار آمریکایی) و در جنگ جهانی اول (53.4 هزار نفر) فراتر رفته است.

ایالات متحده آمریکا رکورددار جهانی در خصوص تعداد بیمار و درگذشتگان است: بیش از 1 میلیون مورد ابتلا به کروناویروس در آمریکا کشف شده است. در تاریخ 18 آوریل ، رئیس جمهور دونالد ترامپ پیش بینی را اعلام کرد که در طول اپیدمی ، تعداد کشته ها به 60 تا 65 هزار نفر خواهد رسید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала