روحانی: شرایط ما با کاهش بهای نفت‌ دشوارتر شده است نه به اندازه کشورهای دیگر

© AFP 2023 / HO/Iranian Presidencyروحانی: شرایط ما با کاهش بهای نفت‌ دشوارتر شده است نه به اندازه کشورهای دیگر
روحانی: شرایط ما با کاهش بهای نفت‌ دشوارتر شده است نه به اندازه کشورهای دیگر  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران اعلام نمود که شرایط ما با کاهش بهای نفت‌ دشوارتر شده است. اما خسارات آن نسبت به برخی کشورهای دیگر کم‌تر خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور ایران اعلام نمود که خسارات شرایط دشوار بحران نفت در ایران نسبت به برخی کشورهای دیگر کم‌تر خواهد بود.

منبع: کاهش تولید نفت تحت بررسی است - اسپوتنیک ایران
منبع: کاهش تولید نفت تحت بررسی است

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنانش گفت: این ویروس به یک آزمونی برای کشورها تبدیل شده و همه دولت‌ها و ملت‌ها برای غلبه بر این ویروس تلاش می‌کنند و در پایان کار نتیجه و نمره‌ها معلوم می‌شود و در پایان پاییز می‌توان جوجه‌ها را شمرد. در ایران ما، سلطه، مهارت و توانمندی پزشکان و پرستاران و کادر درمانی ما در مقابله با این  ویروس بیش‌تر شده و کنار کار و تلاش، خلوص و ایثار و معنویت زیادی وجود دارد.

گفتنی است در هفته گذشته قیمت نفت منفی شده است و تعدادی از وزرای اوپک پلاس، در یک جلسه غیر رسمی و از طریق ویدیو کنفرانس درباره تحولات فعلی در بازار نفت به گفتگو و بحث پرداختند. یکی از افرادی که در این ویدیو کنفرانس شرکت کرده بود گفت: تعدادی از کشورها قصد دارند تا اوپک پلاس را ترغیب کنند تا منتظر آغاز ماه مه نباشد و کاهش تولید نفت را آغاز کند. هنوز هیچ توافقی بر سر این پیشنهاد وجود ندارد، در عین حال نیز برخی از کشورها اعلام کرده اند که توافقات جدید در اتحادیه اوپک نیز باعث ثبات بازار و افزایش قیمت ها نخواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала