کرملین: رهبران روسیه، آمریکا و عربستان از توافق اوپك حمایت کردند

© Sputnik / Maxim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر کرملین: رهبران روسیه، آمریکا و عربستان از توافق اوپك حمایت کردند
کرملین: رهبران روسیه، آمریکا و عربستان از توافق اوپك حمایت کردند  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رهبران روسیه آمریکا و عربستان بر مسئله کاهش مرحله ای تولید نفت به توافق رسیدند.

رئیس جمهور روسیه، ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور آمریكا، دونالد ترامپ و سلمان بن عبدالعزیز آل سعود، پادشاه عربستان سعودی در یک گفتگوی تلفنی، از توافق اوپك + در مورد محدودیت داوطلبانه مرحله ای برای تولید نفت حمایت كردند و این توافق لازم الاجرا شد.

وزارت نفت ایران: تمامی کشورهای عضو اوپک پلاس بر کاهش تولید نفت توافق کردند - اسپوتنیک ایران
وزارت نفت ایران: تمامی کشورهای عضو اوپک پلاس بر کاهش تولید نفت توافق کردند

به گزارش اسپوتنیک  سرویس مطبوعاتی کرملین در بیانیه ای اعلام داشت: "گفتگوی تلفنی بین ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریكا و سلمان بن عبدالعزیز آل سعود ، پادشاه عربستان سعودی صورت گرفت. رهبران این سه کشور از توافق حاصل شده توسط اوپك + در مورد محدودیت داوطلبانه مرحله ای تولید نفت به منظور تثبیت بازارهای جهانی و اطمینان از پایداری بازارهای جهانی حمایت كردند. این توافق نامه به مرحله اجرا گذاشته می شود."

توافق برای مجموع کاهش تولید روزانه 10 میلیون بشکه‌ای کشورهای عضو و غیرعضو اوپک از یکم ماه مه سال 2020 میلادی برای یک بازه زمانی اولیه به مدت دو ماه آغاز می‌شود که پایان این بازه 30 ژوئن امسال  خواهد بود سپس برای یک بازه زمانی 6 ماهه دیگر از یکم ژوئیه تا 31 دسامبر سال 2020 کاهش عرضه روزانه هشت میلیون بشکه کاهش خواهد بود، سپس در بازه زمانی سوم از یکم ژانویه 2021 تا 30 آوریل 2022 به مدت 16 ماه نیز کاهش عرضه روزانه 6 میلیون بشکه می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала