خوشحالی ترامپ از کناره گیری برنی سندرز

© REUTERS / Jonathan Ernst خوشحالی ترامپ از کناره گیری برنی سندرز
 خوشحالی ترامپ از کناره گیری برنی سندرز
 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در حساب کاربری توئیتر خود به کناره گیری برنی سندرز نامزد حزب دموکرات از انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پس از کناره گیری برنی سندرز نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا واکنش نشان داد.

 رئیس جمهور آمریکا بلافاصله در توئیتر خود نوشت:« برنی سندرز هم رفت. از "الیزابت وارن" تشکر می کنم. اگر او نبود، برنی تقریباً در سه‌شنبه بزرگ نتیجه تمام ایالت‌ها را از آن خودش می‌کرد. دقیقا همانطور شد که دموکراتها و کمیته ملی دموکراتها می‌خواستند، عین افتضاح هیلاری حقه‌باز. بهتر است طرفداری برنی به حزب جمهوریخواه بپیوندند.»

برنی سندرز، از نامزدهای حزب دموکرات روز چهارشنبه اطلاع داد که از ادامه رقابت برای معرفی به عنوان نامزد این حزب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا انصراف می دهد.

پیش از این گزارش شده بود برخی از معانان و طرفداران «برنی سندرز» از وی خواسته‌اند تا از ادامه رقابت درون حزبی کناره‌گیری کند تا مسیر برای معرفی شدن «جو بایدن» به عنوان نامزد نهایی دموکرات‌ها برای رقابت با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی آمریکا هموار شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала