رکورد جانباختگان از کرونا در آمریکا در طی یک روز

© AP Photo / Manuel Balce Cenetaرکورد جانباختگان از کرونا در آمریکا در طی یک روز
رکورد جانباختگان از کرونا در آمریکا در طی یک روز  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تعداد کشته شدگان در ایالات متحده در نتیجه ابتلا به بیماری کرونا ویروس یا عوارض ناشی از آن در روز گذشته به تعداد 1736 نفر افزایش یافت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سی ان ان، تعداد کشته شدگان در ایالات متحده در نتیجه ابتلا به کرونا ویروس جدید یا عوارض ناشی از آن در روز گذشته، 1736 نفر افزایش یافته است. داده های دانشگاه جان هاپکینز این گزارش را تهیه کرده است.

ایران و آمریکا؛ کرونا و دنیای جدید - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
ایران و آمریکا؛ کرونا و دنیای جدید

تعداد كشته ها به 12722 نفر رسیده است.

گفته می شود که تعداد کشته شدگان در روز 7 آوریل یک رکورد بوده است. پیش از این، بیشترین تعداد قربانیان عفونت در 4 آوریل به میزان 1344 بیمار بود.

پیش از این ، مایك پنس، معاون رئیس جمهور گفته بود كه در آمریكا نشانه های پیشرفت در مبارزه با كرونا ویروس وجود دارد. به گفته وی ، مراکز اپیدمی: نیویورک ، نیوجرسی ، نیواورلئان ، دیترویت و شیکاگو اوضاع بهتری دارند.

گفتنی است، نزدیک به سه ماه است که جهان با ویروس کرونا در گیر است. نوع جدید کرونا ویروس در پایان سال گذشته در شهر ووهان چین گسترش پیدا کرد، مقامات چین از شیوع نوعی از ذات الریه با منشا ناشناخته خبر دادند. دیرتر کارشناسان  به این نتیجه رسیدند که عامل ایجاد کننده آن  یک ویروس جدید است. سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده نوع جدید کرونا ویروس یک بیماری همه گیر شده است. اکنون با گذشت سه ماه شیوع این ویروس در چین کاهش یافته است و به کشورهای دیگر راه یافته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала