یک مقام وزارت امور خارجه آمریکا از کرونا ویروس درگذشت

© AP Photo / John Minchilloیک مقام وزارت امور خارجه آمریکا از کرونا ویروس درگذشت
یک مقام وزارت امور خارجه آمریکا از کرونا ویروس درگذشت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
: یک مقام وزارت امور خارجه آمریکا برای نخستین بار در اثر کرونا ویروس در ایالات متحده درگذشت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سی ان بی سی، وزیر امور خارجه ایالات متحده مایك پومپئو گفت: یک مقام وزارت امور خارجه آمریکا برای نخستین بار در اثر کرونا ویروس در ایالات متحده درگذشت.

اهداء کیت تشخیص کرونا از ایران به مردم آمریکا  - اسپوتنیک ایران
اهداء کیت تشخیص کرونا از ایران به مردم آمریکا

پمپئو نام فرد را مشخص نکرد. به گفته پومپئو ، اکنون در وزارت امور خارجه چهار تا پنج ده نفر وجود دارند که نتایج تست کروناویروس مثبت داشته اند. وی گفت: "از جمله کارمندان تمام وقت ما ، کل تیم وزارت امور خارجه تحت مراقبت هستند"

پیش از این ، رئیس پنتاگون ، مارک اسپر، از کشته شدن اولین سرباز آمریکایی از کروناویروس خبر داد. این سیاستمدار نام این فرد را اعلام نکرد، اما خاطرنشان کرد که در گارد ملی خدمت کرده است.

در تاریخ 30 مارس، آنتونی فاوسی ، رئیس انستیتوی ملی آلرژی و بیماریهای عفونی، گفت که بین 100 تا 200 هزار نفر ممکن است در اثر ویروس کرونا در ایالات متحده جان خود را از دست دهند. به گفته وی ، کشور ممکن است با کمبود تجهیزات پزشکی و جا در بیمارستانها روبرو شود.

در ایالات متحده، تا کنون بیش از 184 هزار نفر آلوده به کرونا ویروس هستند. 3.7 هزار نفر جان باختند ، 6 هزار نفر نیز درمان شدند. امریکا از نظر تعداد مبتلایان در رتبه اول دنیا قرار دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала