کرونا از ترامپ می ترسد یا دونالد از کووید-19؟

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر دونالد ترامپ
دونالد ترامپ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برخی از اعضای کنگره آمریکا خود را به دلیل ویروس قرنطینه می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ اعلامیه ننسی پلوسی سخنگوی مجلس نمایندگان را نادیده گرفت که از ضرورت دادن آزمایش کرونا صحبت کرده بود. رئیس جمهور آمریكا اظهار داشت كه هیچ دلیلی وجود ندارد كه آزمایش جدیدی از ویروس کرونا (كووید- 19) انجام بدهد.

ترامپ پس از دیدار با اعضای جمهوریخواه کنگره ایالات متحده آمریکا در مورد کووید-19، به خبرنگاران توضیحات داد و پس از یادآوری اینکه برخی از اعضای کنگره خود را به دلیل ویروس قرنطینه می کنند گفت:«من تست ویروس ندادم. فکر نمی کنم نیازی باشد. من قصد داشتم یک تست انجام دهم، اما دلیلی برای دادن این آزمایش ندیدم، حالم خوب است. من با دکتر کاخ سفید صحبت کردم، وی گفت که هیچ دلیلی برای انجام آن وجود ندارد.

شمار قربانیان کرو‌نا‌ویروس در واشنگتن به 10 نفر رسید - اسپوتنیک ایران
شمار قربانیان کروناویروس در واشنگتن به 10 نفر رسید

کارهای خوبی در مبارزه با کووید- 19 انجام شده‌اند.  امسال فقط 8 هزار نفر به دلیل آنفلونزا جان باختند. اما از کووید 19 تنها 27 نفر فوت کردند. این دو رقم را با یکدیگر مقایسه کنید. با وجود این باید این ویروس را جدی بگیریم. ما کار بسیار خوبی انجام می دهیم و ویروس به نوعی از بین می رود. فقط آرام باشید. ما می خواهیم از صنایع حمل و نقل کشتی، هواپیمایی خود محافظت کنیم. این بسیار مهم است».

سازمان جهانی بهداشت در روز 11 ماه مارس شیوع ویروس جدید کرونا را «همه‌گیر» اعلام نمود. در جهان حدود 120 هزار نفر در بیش از 100 کشور جهان مبتلا به این ویروس شده اند و اکثر آنها بهبود یافته‌اند و بیش از 4 هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала