به عقیده پوتین، روابط روسیه و آمریکا در چه سطحی قرار دارد؟

© Sputnik / Aleksey Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر آیا پوتین تست کرونا داده است؟
آیا پوتین تست کرونا داده است؟  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه طبق سیستم نمره گذاری پنج نمره ای روسی به روابط مسکو و واشنگتن نمره نزدیک به 3 داد که نمره خیلی خوبی محسوب نمی شود.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور روسیه  در پاسخ به این سؤال كه در سیستم پنج نمره ای چه نمره ای  به روابط روسیه با آمریكا می دهد ، گفت كه در حال حاضر نمره این روابط  "بین دو و سه" است  اما به سه نزدیکتر است".

اظهار نظر روسیه درباره آزمایش سلاح های هایپرسونیک آمریکا - اسپوتنیک ایران
اظهار نظر روسیه درباره آزمایش سلاح های هایپرسونیک آمریکا

پوتین به تعامل دو کشور در زمینه مبارزه با تروریسم اشاره کرده و موردی را یادآور شد که سرویس های اطلاعاتی ایالات متحده ا درباره حملات تروریستی قریب الوقوع در سن پترزبورگ به سازمان امنیت فدرال روسیه اطلاع دادند. رئیس جمهور روسیه افزود: سرویس های اطلاعاتی آمریكا همچون سرویس های اطلاعاتی روسیه "در سطح جهانی" فعالیت می كنند و به لطف آنها در کشف هسته تروریست ها در فدراسیون روسیه توفیق حاصل شد"و  به خاطر کمک  ایالات متحده در این کار سپاسگزاری کرد.

در تاریخ 27 دسامبر سال 2019 ، افسران  سازمان امنیت فدرال روسیه در سن پترزبورگ بر اساس اطلاعات دریافتی از همکارРن آمریکایی خود ، افراد مظنون در تدارک عملیات تروریستی را دستگیر کردند.

مدارک و شواهدی که در نزد این جنایتکاران پیدا شد نشان داد که آنها در حال تدارک عملیات تروریستی در اماکن شلوغ و پررفت آمد هنگام جشن های سال نوی میلادی بودند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала