رکورد چین در بهبود بیماران مبتلایان به ویروس کرونای جدید

© AFP 2023 / Kazuhiro Nogiرکورد چین در بهبود بیماران مبتلایان به ویروس کرونای جدید
رکورد چین در بهبود بیماران مبتلایان به ویروس کرونای جدید  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در چین، تعداد معالجه شدگان از ویروس کرونا در یک روز 22 برابر بیشتر از تعداد مبتلایان شده است.

به گزارش اسپوتنیک، تعداد کشته شدگان از بیماری کروناویروس در چین به 2981 نفر رسید؛ 498556 نفر بهبود یافتند و از بیمارستانها مرخص شدند. 

ویروس کرونا به آرژانتین رسید  - اسپوتنیک ایران
ویروس کرونا به آرژانتین رسید

کمیته دولتی بهداشت و درمان چین در گزارش خود اعلام نمود که در چین، تعداد معالجه شدگان از ویروس کرونا در یک روز 22 برابر بیشتر از تعداد مبتلایان شده است. بنابراین، تعداد بیماران بهبود یافته در طی یک روز 22 برابر بیشتر از تعداد موارد ابتلا گردید.

در چین در طی روز گذشته 38 مورد مرگ و میر و 119 عفونت جدید ثبت می شود، در طی یک روز تقریبا 2.652 نفر بهبود یافتند و از بیمارستان ها مرخص شدند. تعداد کل پرونده های ابتلا به این بیماری بالغ بر 80270 نفر می باشد.

در روز گذشته، در استان مرکزی هوبی، مرکز مشیوع این بیماری ، 115 مورد جدید از عفونت به ثبت رسیده است که 114 مورد آن در ووهان قرار دارد.

شمار مبتلایان قطعی به بیماری کرونای جدید در کره جنوبی به ۵ هزار و ۳۲۸ نفر رسیده است.

بیماری جدید کرونا با نام علمی «کووید-19» از دی ماه گذشته در ووهان چین شیوع یافت و از همان زمان تاکنون به بیش از 70 کشور جهان سرایت کرده است و همچنان با قدرت به پیش می تازد. شمار کل مبتلایان به این بیماری تا کنون به مرز 90 هزار نفر رسیده است. چین، کره جنوبی، ایران و ایتالیا در راس این بیماری قرار گرفته اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала