آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به 106 نفر رسید

© AP Photo / Xiong Qi / Xinhuaآمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به 106 نفر رسید
آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به 106 نفر رسید  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا تا روز سه‌شنبه به 106 نفر رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العالم، روزنامه «وال‌استریت ژورنال» خبر داد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به ۱۰۶ نفر رسیده است. تا کنون مرگ 6 نفر در آمریکا به دلیل ابتلا به کرونا تایید شده است. 

راه حل دانشمندان ایتالیایی برای مقابله با ویروس کرونا - اسپوتنیک ایران
راه حل دانشمندان ایتالیایی برای مقابله با ویروس کرونا

فرماندار ایالت واشنگتن به دلیل خطر شیوع ویروس کرونا وضعیت اضطراری اعلام کرده است.

رئیس جمهور آمریکا روز شنبه در کنفرانس خبری گفت: "شدیدترین اقدامات را در مقابله با کرونا انجام داده‌ایم و هیچ دلیلی برای وحشت از کرونا وجود ندارد و در مناطقی که تاثیرات کرونا را مشاهده کرده‌ایم در حال کار هستیم و محدودیت‌هایی را در خصوص مسافرت از کشورهایی که مشکلاتی با کرونا داشته‌اند اعمال کرده‌ایم."

بیماری جدید کرونا با نام علمی «کووید-19» از دی ماه گذشته در ووهان چین شیوع یافت و از همان زمان تاکنون به بیش از 70 کشور جهان سرایت کرده است و همچنان با قدرت به پیش می تازد. شمار کل مبتلایان به این بیماری تا روز گذشته 89 هزار و 806 مورد گزارش شده است که از این تعداد، 45 هزار و 632 نفر بهبود یافته و 3 هزار و 69 نفر جان باخته اند. ایران با یکهزار و 501 ابتلا با 66 فوتی و 291 بهبود یافته، چهارمین کشور قربانی ویروس کرونا پس از چین - مهد ویروس-  با 80 هزار و 26 مورد،  کره جنوبی با 4 هزار و 335 مورد و ایتالیا با یکهزار و 704 مورد به شمار می رود. استان تهران نیز با ثبت 170 نفر بیمار مبتلا به کرونا یکی از مهمترین کانونهای شیوع آن در سطح کشور است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала