در ایتالیا، 3 بیمار مبتلا به کروناویروس با داروی ایدز درمان شدند

CC BY-SA 4.0 / IRNA / در ایتالیا، 3 بیمار مبتلا به کروناویروس با داروی ایدز درمان شدند
در ایتالیا، 3 بیمار مبتلا به کروناویروس با داروی ایدز درمان شدند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سه نفر اول آلوده به كروناویروس در ایتالیا با دستگاه تنفس و داروهای ضد ویروسی كه برای درمان ایدز و ابولا مورد استفاده قرار گرفتند، درمان شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از گزارش انستیتوی ملی بیماریهای عفونی Lazzaro Spallanzani در رم، در ایتالیا، 3 بیمار مبتلا به کروناویروس با داروهای ایدز درمان شدند.  پیش از این سه نفر - دو توریست چینی و یک ایتالیایی - که از ووهان به رم آورده شده بودند نیز معالجه شدند. 

شیوع کرونا در آمریکا – شکست ترامپ در انتخابات  - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
شیوع کرونا در آمریکا – شکست ترامپ در انتخابات

مارتا برانکا، مدیر این موسسه گفت: "در مورد دو گردشگر چینی، ما از آنتی ویروس درمانی استفاده کردیم که برای سایر آسیب شناسی ها نیز استفاده می شود. این داروها که به گفته کارشناسان ما دارای خواص مشابهی هستند و می توانند در چنین مواردی کمک کنند. تهویه ریه، آنها در بخش مراقبت های ویژه بودند و به عملکردهای تنفسی کمک می کرد. "

به گفته دانشمندان، در همه موارد از داروهای ضد ویروسی استفاده شده برای ایدز و داروی دیگری برای درمان ابولا استفاده شده است و دو بیمار با استفاده از این داروها درمان شدند.

سازمان بهداشت جهانی آنها را به عنوان آزمایش تجربی مجاز دانسته است. در هفته های آینده مشخص خواهد شد که میزان تاثیر این داروها چقدر بوده است.  

این آژانس خاطرنشان کرد: داروهای ضد ایدز "لپیناویر" و "ریتوناویر" نامیده می شون ، آنها توسط یک شرکت بزرگ آمریکایی تولید می شوند.

در ادامه این گزارش آمده است: "داروی سوم علیه ابولا "رمدزویور" نام دارد که، در ایتالیا موجود نبود، در حالی که ما در مورد بیماران ایدز از دیگران استفاده می کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала