اسد: همچنان به تلاش برای محافظت از تروریست ها ادامه می دهند

© AP Photo / SANAاسد: همچنان به تلاش برای محافظت از تروریست ها ادامه می دهند
اسد: همچنان به تلاش برای محافظت از تروریست ها ادامه می دهند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بشار اسد رئیس جمهور در دمشق در دیدار با علی لاریجانی سخنگوی پارلمان ایران اعلام داشت: دولت ها با اقدامات خصمانه خود هچنان از تروریست ها حمایت می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، بشار اسد رئیس جمهور سوریه، در دیدار در دمشق با علی لاریجانی سخنگوی پارلمان ایران اعلام داشت: دولت ها با اقدامات خصمانه خود هچنان از تروریست ها حمایت می کنند.

ارتش سوریه دو روستا در حلب را از کنترل تروریست ها خارج کردند - اسپوتنیک ایران
ارتش سوریه دو روستا در حلب را از کنترل تروریست ها خارج کردند

گزارش شده است که اسد در دیدار با نماینده ایران تأکید کرده، که "کشورهای متخاصم علیه مردم سوریه همچنان از تروریست ها با استفاده از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی حمایت می کنند.

رئیس جمهور سوریه گفت که این قابل قبول نیست و خاطرنشان کرد: عزم آزاد سازی کامل کشور از تروریست ها را بیش از پیش داریم.

لاریجانی به نوبه خود گفت: ایران همچنان از تلاشهای سوریه برای نبرد با تروریسم در قلمرو خود پشتیبانی می کند و ابراز اطمینان می کنیم که مردم سوریه قادر خواهند بود کشور را به طور کامل آزاد کنند.

درگیری مسلحانه در سوریه از سال ۲۰۱۱ ادامه دارد. در پایان سال ۲۰۱۷ پیروزی بر گروه تروریستی داعش (دولت اسلامی، در فدراسیون روسیه ممنوع شده است.) در سوریه و عراق اعلام شد. سرکوبی باقیمانده این گروه در برخی مناطق کشور همچنان ادامه دارد. در حال حاضر، حصول توافق سیاسی، احیای سوریه و بازگشت پناهندگان در خط مقدم قرار دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала