سردار ایرانی به همکاری برای اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه فرا خواند

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران ایران
امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سردار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به همکاری بین کشورهای متحد ایران برای اخراج اخراج نظامیان آمریکایی از منطقه خاورمیانه فرا خواند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العالم، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شبکه «المسیره» یمن گفت که «همه کشورهای محور مقاومت متحد هستند و باید برای اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی، تشریک مساعی داشته باشیم».

وی با بیان اینکه، «امروز محور مقاومت فقط ایران نیست»، تصریح کرد، امروز دامنه محور مقاومت از دریای سرخ تا دریای مدیترانه و از جنبش انصارالله یمن تا حزب الله لبنان امتداد دارد.

او درباره تلفات نظامیان آمریکایی در حمله اخیر سپاه پاسداران گفت: «عدم اعتراف دولت آمریکا به کشته‌های عین‌الاسد، نشانگر خواری [مسئولان آمریکایی] است».

سردار حاجی‌زاده خاطرنشان کرد که مسئولان آمریکایی در ابتدای حملات «چیزی گفتند و سپس روایت خود را تغییر دادند و اخیرا اعتراف کردند که 109 نفر دچار آسیب مغزی شده‌اند».

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تصریح کرد که واشنگتن در آینده، به کشته شدن سربازانی اعتراف خواهد کرد که اکنون مدعی است ضربه مغزی شده‌اند.

وی همچنین توضیح داد که آنچه در حمله سپاه به پایگاه عین الاسد عراق اهمیت داشت، «ریختن آبروی آمریکا و از بین بردن هژمونی آن بود؛ زیرا ما به بزرگترین پایگاه آمریکا حمله کردیم».

حسین سلامی - اسپوتنیک ایران
هشدار ایران به آمریکا و اسرائیل

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۸ دی ماه پایگاه عین الاسد عراق (مقر نظامیان آمریکا) را هدف عملیات موشکی خود قرار داد.

در حالی که دولت آمریکا در ابتدا ادعا کرد در این حمله به هیچ نیروی آمریکایی آسیب نرسیده، اما واشنگتن در روزهای اخیر به صدمه دیدن بیش از ۱۰۰ نفر از نیروهایش در این حمله اذعان کرده است.

این حمله موشکی سپاه، در واکنش به ترور سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و ابومهدی المهندس نائب رئیس الحشد الشعبی عراق صورت گرفت.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала