انتشار و تکذیب خبر مرگ نخستین بیمار مبتلا به ویروس کرونا در ایران

© Fotolia / Santypanانتشار و تکذیب خبر مرگ نخستین بیمار مبتلا به ویروس کرونا در ایران
انتشار و تکذیب خبر مرگ نخستین بیمار مبتلا به ویروس کرونا در ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روزنامه ایران چاپ تهران از اولین مورد تلفات احتمالی ویروس کرونا در یکی از بیمارستان های تهران خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نوشته روزنامه ایران، صبح روز دوشنبه این هفته مسئولان یکی از بیمارستان‌های تهران در تماس با تلفن١١٠ خدمات اضطراری گزارش کردند که یک زن ٦٣ ساله که در این بیمارستان بستری بود جان خود را از دست داده است. 

سازمان جهانی بهداشت: ویروس کرونا در ایران مشاهده نشد  - اسپوتنیک ایران
سازمان جهانی بهداشت: ویروس کرونا در ایران مشاهده نشد

بر اساس بررسی‌های اولیه و طبق اظهارات کادر درمانی این بیمارستان احتمال می‌رود که این زن مبتلا به بیماری کرونا بوده و بر اثر همین بیماری جان باخته است. بدین ترتیب با انتقال جسد وی به پزشکی قانونی تحقیقات با دستور بازپرس آغاز شد.‌

براساس اظهارات کارکنان بیمارستان، احتمال مرگ این بیمار در نتیجه ابتلای به ویروس کرونا وجود داشته است اما تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

به گزارش سایت خبرنگاران جوان، کیانوش جهانپور، رئیس روابط عمومی وزارت بهداشت، در گزارش خود اعلام نمود درگذشت یک زن میانسال در یکی از بیمارستان‌های تهران در اثر ویروس کرونا درست نیست.

وی در ادامه افزود که تمام کسانی که از کشور چین به ایران آمده‌اند هم سالم هستند و افزود: "با قاطعیت می توان گفت تاکنون ویروس کرونا در ایران وارد نشده است." او گفته است که در دو روز اخیر مورد مشکوک جدید مبتلا به این ویروس هم در کشور گزارش نشده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала