ویروس کرونای سیاسی ترامپ + عکس

© Sputnik / Aleksei Vitvitskiy /  مراجعه به بانک تصاویر ویروس کرونای سیاسی ترامپ
ویروس کرونای سیاسی ترامپ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ویروس « معامله قرن»، صلح جهانی را آلوده می سازد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فلسطینی «معا»، کمی بعد از آنکه دونالد ترامپ از طرح خود درباره آینده اسرائیل و فلسطینیان موسوم به «معامله قرن» پرده‌برداری کرد، نقشه‌ای را منتشر کرد که وضعیت دو کشور اسرائیل و فلسطین بر اساس این طرح در آن مشخص شده‌است.

رسانه‌های فلسطینی سندی را در خصوص بندهای فاش شده از این طرح منتشر کرده‌اند که این بندها از سوی دولت آمریکا پیشنهاد شده است.

توافق سه جانبه‌ای میان اسرائیل، سازمان آزادی‌بخش و حماس امضا می‌شود و کشور فلسطین با نام «فلسطین جدید» در اراضی کرانه باختری و نوار غزه بدون در نظر گرفتن شهرک‌های یهودی نشینِ برپا شده، ایجاد می‌گردد.

شهرک‌های یهودی نشین همانطور که هستند، باقی می‌مانند و شهرک‌های یهودی‌نشین دوردست نیز به آنها ملحق می‌شوند و مساحت شهرک‌های یهودی نشین امتداد می‌یابد تا به شهرک‌های دوردست نیز برسد.

مصر اراضی جدیدی را به فلسطین برای ساخت فرودگاه، کارخانه‌ها و برای تبادل تجاری و کشاورزی خواهد داد، اما به فلسطینیان اجازه سکونت در آن را نمی‌دهد. یک مسیر بزرگراه میان غزه و کرانه باختری کشیده می‌شود و اجازه ایجاد کانال آب‌های تصفیه شده در زیر اراضی میان غزه و کرانه باختری داده می‌شود.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Mohammad Javad Azari Jahromi (@azarijahromi)

فلسطین جدید نباید ارتش داشته باشد و تنها سلاحی که به فلسطین جدید اجازه برخورداری از آن داده می‌شود، سلاح‌های سبک پلیس است.

توافقی میان اسرائیل و فلسطین جدید امضا خواهد شد که بر اساس آن اسرائیل مسئولیت دفاع از فلسطین جدید در مقابل هر حمله خارجی را بر عهده می‌گیرد، اما به این شرط که فلسطین جدید به اسرائیل بهای دفاع از خود را بپردازد. میان اسرائیل و کشورهای عربی نیز مذاکره صورت می‌گیرد تا مبلغی که عرب‌ها به ارتش اسرائیل برای بهای این حفاظت می‌پردازند، مشخص شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала