جنگ علنی یوتیوب علیه ایران

© AFP 2023 / Lionel Bonaventureجنگ علنی یوتیوب علیه ایران
جنگ علنی یوتیوب علیه ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بعد از افشاگری یک روزنامه انگلیسی درباره اینکه پرس‌ تی‌ وی چطور از حساب خود برای انتشار پیام‌ هایی در حمایت از ایران و ضد اسرائیل استفاده می‌ کند، یوتیوب حساب کاربری رسانه ایرانی در انگلیس را حذف کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، یک روزنامه انگلیسی اعتراف کرده وبگاه «یوتیوب» حساب کاربری «پرس‌تی‌وی» را به دلیل انتشار مطالبی در حمایت از ایران و علیه اسرائیل حذف کرده است.

تایمز نوشته بعد از افشاگری این روزنامه، درباره اینکه پرس‌ تی‌ وی چطور از حساب خود برای انتشار پیام‌ هایی در حمایت از ایران و ضد اسرائیل استفاده می‌ کند، یوتیوب حساب کاربری رسانه ایرانی در انگلیس را حذف کرده است.

طبق اطلاعات این روزنامه کانال Press TV UK در یوتیوب که هزاران ویدئو منتشر کرده بود و ۲۸۰۰۰ مشترک داشت چند روز بعد از ترور سردار "قاسم سلیمانی" فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی غیرفعال و حذف شده است.

دیگر شبکه‌ های اجتماعی از جمله اینستاگرام هم در هفته‌ های گذشته اقدام به حذف تصاویر منتشرشده از سردار سلیمانی توسط کاربران کرده‌ اند.

این چندمین بار است که یوتیوب اقدام به حذف حساب‌های کاربری پرس‌ تی‌ وی می‌کند. مدیر وب‌ سایت و رسانه‌های اجتماعی شبکه پرس‌ تی‌ وی پیش از این گفته که اعتراض این رسانه را به گوش یوتیوب رسانده اما هیچ‌ وقت پاسخی دریافت نکرده است.

کارشناسان معتقدند اینگونه اقدامات شبکه‌های اجتماعی، ادعاهای آنها مبنی بر اینکه اهداف خودشان را بستری برای ارائه دیدگاه‌های مختلف می‌ دانند زیر سوال می‌برد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала